MusicGene Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Fax oxå. 😑 Är det din svensexa eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Fax oxå. 😑 Är det din svensexa eller? you wouldn't wanna know... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Har ingen bild på mig för tillfällret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 (redigerat) Har ingen bild på mig för tillfällret Det gör inget. Det går bra med vad som helst, du kanske har pengar på dig istället? 😉 Redigerat 12 augusti 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Fax oxå. 😉 Är det din svensexa eller? you wouldn't wanna know... Jojojo. Annars hade jag inte frågat såklart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Fax oxå. 😉 Är det din svensexa eller? you wouldn't wanna know... Jojojo. Annars hade jag inte frågat såklart... du får väl använda dina skills som ditt nick antyder och ta reda på det då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Här är jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 hahaha...kanonroliga sidor!!.....THANK YOU!.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 här är en bild på mig Coolt, då har vi träffats! Det är jag längst bak till höger. Nja, det är tyvärr inte sant. Han längst bak till höger (som håller i laserhåven) heter David. Fax oxå. 😉 Är det din svensexa eller? you wouldn't wanna know... Jojojo. Annars hade jag inte frågat såklart... du får väl använda dina skills som ditt nick antyder och ta reda på det då. Fan Calle (aka Das Böse Monstrum), har du ätit kaxsoppa idag eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Jodå här e vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Jodå här e vi Va gör du med handen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Har ingen bild på mig för tillfällret Det gör inget. Det går bra med vad som helst, du kanske har pengar på dig istället? 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Jodå här e vi Va gör du med handen? 😛 Jag tror han simmar med handen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 Jodå här e vi Va gör du med handen? 😛 Jag tror han simmar med handen! 😆 Han säger: "Pang, pang, Lucky Luke!", med handen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Shit, med den där vippan till fet indianhatt borde han ju bli arresterad för oroväckande beteende. 😆 Eller bli adlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zutztrutz Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Shit, med den där vippan till fet indianhatt borde han ju bli arresterad för oroväckande beteende. 😆 Eller bli adlad. Eller bortförd av män i vita rockar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Shit, med den där vippan till fet indianhatt borde han ju bli arresterad för oroväckande beteende. 😆 Eller bli adlad. Eller bortförd av män i vita rockar. Heter det inte oroväckande utseende, beteendet är väl normalt (en lugn promenad) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Shit, med den där vippan till fet indianhatt borde han ju bli arresterad för oroväckande beteende. 🙁 Eller bli adlad. Eller bortförd av män i vita rockar. Heter det inte oroväckande utseende, beteendet är väl normalt (en lugn promenad) Eller oroväckande beteende i utseende...rak i ryggen han skrider fram....utan häst... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 12 augusti 2005 Dela Postat 12 augusti 2005 ni fattar vem som är vem va Shit, med den där vippan till fet indianhatt borde han ju bli arresterad för oroväckande beteende. 😆 Eller bli adlad. Eller bortförd av män i vita rockar. Heter det inte oroväckande utseende, beteendet är väl normalt (en lugn promenad) Eller oroväckande beteende i utseende...rak i ryggen han skrider fram....utan häst... 😳 Vart får man tag på såna strumpor? Och ja, jag har sökt på forumet men hittade inget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Kunde inte låta bli... 😉 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Här är jag (grå tröja) och mina homeboys ute och röjer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Här är jag (grå tröja) och mina homeboys ute och röjer... Najs pannband... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Förhoppningsvis kommer jag snart se ut så här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterthegreat Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Jodå här e vi Va gör du med handen? 😳 Jag tror han simmar med handen! 😆 Han säger: "Pang, pang, Lucky Luke!", med handen. VA! Skuter han lucky luke? Samma Lucky Luke som är snabbare än sin egen skugga? 😮 Du ljuger. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Kunde inte låta bli... 😆 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Förhoppningsvis kommer jag snart se ut så här: käkat ärtsoppa ? på med mössan ut med vingarna frammåt böj full gas 🙁😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Kunde inte låta bli... 😉 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 🙁 Oh shit och oh shit igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 jag 1988 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts