Midori Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Midori: Kan du inte ta en bild utan massa effekter? kanske jag kan göra...=).. fiina bilder juhe 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schopin Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 (redigerat) r/ ändrat sökväg Redigerat 8 juni 2005 av schopin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 (redigerat) Hehm. Ja. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/ljusare.jpg Redigerat 23 maj 2005 av Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 hahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PunkMackan (oregistrerad) Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Så ser jag ut när jag trivs som allra mest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 I believe we have a winner! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 I believe we have a winner! 🙂 Japp, riktigt söt tjej. Önskar att hon kunde puta lite mer och ta sig på brösten bara. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 I believe we have a winner! 😆 Japp, riktigt söt tjej. Önskar att hon kunde puta lite mer och ta sig på brösten bara. /Majken Där var kanske inte råd till löstuttar? Vinet på bilden kostar hela 55 kronor flaskan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Löstuttar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schopin Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 (redigerat) Hrrmmpffh! Tror ni inte att jag tänkte på tuttarna också? Har ju faen till och med bh! Måste vara ljuset. De såg mycket större ut i verkligheten. Får photoshoppa lite nästa gång jag har varit transa! Angående vinet så blir jag lite besviken när detta budgetpris bevisades. Var ett relativt fint ställe vi var på! r/ bort med bilden : ) Redigerat 8 juni 2005 av schopin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 (redigerat) Mer transor åt folket! Tråden verkar ha kommit av sig lite efter Schopins teckniska knock out. Känns liksom som om vinnaren redan är utsedd 😄 Redigerat 23 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 (redigerat) Skall det utses vinnare också??? Jag trodde det räckte med att visa upp sig Min nya look skapades i GIMP av en taskig webcambild, så jag passar på att byta avatar nu också Så här ser jag ju faktiskt nästan ut! 😄 Håkan Redigerat 24 maj 2005 av Håkan Ekberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 (redigerat) Mer transor åt folket! Ja!! Vi kanske skulle göra en separat tråd där alla får lägga in sina trans-bilder...? Redigerat 24 maj 2005 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Här är jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Här är jag! Dina videos (re)presenterar dig mycket bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Dina videos (re)presenterar dig mycket bättre... Hmm... Betyder det att det är en dålig bild, eller att jag bara är tokhet i videoklippen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Dina videos (re)presenterar dig mycket bättre... Hmm... Betyder det att det är en dålig bild, eller att jag bara är tokhet i videoklippen? 😉 Bra och ljummen bild, bättre och hetare video. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Vinet på bilden kostar hela 55 kronor flaskan. Ja djävlar, tösen är en finsmakare dessutom. Kanske kan vara något för Rockfart? /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 Vinet på bilden kostar hela 55 kronor flaskan. 😎 Ja djävlar, tösen är en finsmakare dessutom. Kanske kan vara något för Rockfart? /Majken Haha.... fy på sig, nu får du allt förklara dig!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 Vinet på bilden kostar hela 55 kronor flaskan. 😮 Ja djävlar, tösen är en finsmakare dessutom. Kanske kan vara något för Rockfart? /Majken 🙁 nätack, ett äkta fruntimmer ska det va 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 (redigerat) Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 🙁 Redigerat 25 maj 2005 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 (redigerat) Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 🙁 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] Redigerat 25 maj 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 😮 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] 🙁 Min bild bleknar i jämförelse med DET DÄR!.. Scheesus! Trodde den var raytracad först; men icke! .. Shit.. REJÄLT! MINSANN! GRYMT! MINSANN!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 😱 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] 😄 Min bild bleknar i jämförelse med DET DÄR!.. Scheesus! Trodde den var raytracad först; men icke! .. Shit.. REJÄLT! MINSANN! GRYMT! MINSANN!!! 😱 eh, ritad i mspaint? det är ju heeelt sanslöst. varför gör man sånt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 maj 2005 Dela Postat 25 maj 2005 Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 😱 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] 😄 Min bild bleknar i jämförelse med DET DÄR!.. Scheesus! Trodde den var raytracad först; men icke! .. Shit.. REJÄLT! MINSANN! GRYMT! MINSANN!!! 😱 eh, ritad i mspaint? det är ju heeelt sanslöst. varför gör man sånt? För lite att göra antar jag... hur sjuk som helst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunatik Postat 26 maj 2005 Dela Postat 26 maj 2005 😆 😲 eller så gillar han inte vad han ser. 🙂 eller tvärtom ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 maj 2005 Dela Postat 26 maj 2005 Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 🙂 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] 😆 Min bild bleknar i jämförelse med DET DÄR!.. Scheesus! Trodde den var raytracad först; men icke! .. Shit.. REJÄLT! MINSANN! GRYMT! MINSANN!!! 😲 eh, ritad i mspaint? det är ju heeelt sanslöst. varför gör man sånt? För lite att göra antar jag... hur sjuk som helst... Jag antar att han är av samma typ av människor som bygger åtta meter höga modeller av Eiffeltornet med glaspinnar, utan användning av lim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 maj 2005 Dela Postat 26 maj 2005 (redigerat) Ett självporträtt som jag pixlade på min Amiga, år 2001 .. 😉 [OT], angående att pixla ihop saker... rejäl bild från deviant art. a drawing that i used mspaint to draw with alittle photophop bluring, it is more than 500 hours work on that one no template eyes worklittle story about this drawing it was a fews years ago that picture was on a calender i found it out very nice so i decided to draw it but i did'nt know how to use softwares so i used the very basic mspaint to do it this is a second drawing that i did this way the first one was reconized by microsoft. Nhat vinh ly your comments are pleased and very apprecited bilden. [/OT] 😲 Min bild bleknar i jämförelse med DET DÄR!.. Scheesus! Trodde den var raytracad först; men icke! .. Shit.. REJÄLT! MINSANN! GRYMT! MINSANN!!! 🙂 eh, ritad i mspaint? det är ju heeelt sanslöst. varför gör man sånt? För lite att göra antar jag... hur sjuk som helst... Jag antar att han är av samma typ av människor som bygger åtta meter höga modeller av Eiffeltornet med glaspinnar, utan användning av lim. Men han använde sig ju av PhotoShop för att "blura"...fusk...han är inte äkta hardcore. Det här är äkta: 😆🙂 Ok, tillbaka till ämnet nu... Kom igen nu allihop. Upp med bilder! Redigerat 26 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunatik Postat 26 maj 2005 Dela Postat 26 maj 2005 Mer transor åt folket! Ja!! Vi kanske skulle göra en separat tråd där alla får lägga in sina trans-bilder...? 😆 Det hade vatt kul !! 😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 26 maj 2005 Dela Postat 26 maj 2005 (redigerat) Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista 🙂 Det var jättefint. Du är ju söt och det skadar inte med kvinnlig fägring på forumet. 😉 Heja Midori! Redigerat 26 maj 2005 av equinoxe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts