Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Välkommen...? 😄 Don't I know you? 😎 😳 No?
Linus Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 men pazo, vi kan ju gå på bron på kvällen när det är mörkt och den är tänd. det är väldigt mysigt och romatiskt! 😮 edit: har du sett vår bro? mitt band spelade på invigningen 17 juni Jag var i Jönköping i fredags. Vart var bron? Jag såg ingen. 😱 Däremot la jag märke till att återuppbyggnaden efter det gamla nedbrunna huset på Öster går väldigt långsamt.
Pazo Postat 20 augusti 2006 Trådstartare Postat 20 augusti 2006 men pazo, vi kan ju gå på bron på kvällen när det är mörkt och den är tänd. det är väldigt mysigt och romatiskt! 😕 edit: har du sett vår bro? mitt band spelade på invigningen 17 juni Jag var i Jönköping i fredags. Vart var bron? Jag såg ingen. 😕 Däremot la jag märke till att återuppbyggnaden efter det gamla nedbrunna huset på Öster går väldigt långsamt. Alltså. HU kan man missa bron? Om du såg nya parkeringshuset samt att de håller på och bygger där huset brann ner så kan du väl inte missat bron? Elelr vände du aldrig huvudet 120 grader åt vänster bort från parkeringshuset?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.