Pazo Postat 18 maj 2005 Postat 18 maj 2005 Men tja! Jag har varit medlem här i några månader nu men inte orkat presentera mig, så jag gör de nu då!... jag är en liten kille som bor i Aneby (40km öster om jönköping). Brukar sitta vid datorn hemma å prducera elektronisk musik. Nuförtiden mest house/trance men jag gör även då och då sköna beats å sånt. Leker i Reason då.... Min musikaliska grund kommer från trummorna mina!..spelat trummor i fem sex år nu, å de e jävligt sköj 😎... jeje de va allt om mig!! tja!!
Lunatik Postat 18 maj 2005 Postat 18 maj 2005 Nämen tjenne tjenna.. Jag får väl också ta och presentera mig själv... fast det tar vi en annan gång... inte nu när jag sitter på jobbet... tja..
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Postat 18 maj 2005 Känns dumt att säga välkommen (som till en ny member) när du postat mer än mig, men, hjärligt välkommen är du iaf! 😲
josie87 Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😏 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda
Pico Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Kul att du har hittat hit! 🙂 😉 Jao, välkommen till grönisen!
FredrikMikaelsson Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 mohaha, ja det var kul att du äntligen har hittat hit 😉
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😉 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 🙂😆
josie87 Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😛 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 😄 :D nej, va tråkigt. annars kunde vi gått på dejt du har ju sagt att du gillar mig... 😛
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😛 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 😄 :D nej, va tråkigt. annars kunde vi gått på dejt du har ju sagt att du gillar mig... 😛 Vi kan gå på dejt under jullovet! 😄
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 För övrigt så gör jag inte trance längre. det som gäller nu är Techno/house/Filmmusik/Rock. Sen spelar jag trummor i ett funkband här i uppsala 😛
josie87 Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😛 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 😄 :D nej, va tråkigt. annars kunde vi gått på dejt du har ju sagt att du gillar mig... 😛 Vi kan gå på dejt under jullovet! 😄 bra. *längtar*
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😛 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 😄 :D nej, va tråkigt. annars kunde vi gått på dejt du har ju sagt att du gillar mig... 😄 Vi kan gå på dejt under jullovet! 😄 bra. *längtar* Weeeei! 😄 Vars ska vi ha dejten då? 😛
josie87 Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Välkommen! snabb på att svara 😛 oh, en anebybo... inte så långt från min brevlåda Jag har flyttat till uppsala å börjat plugga här nu... Kul med nån från jkpg! 😄 :D nej, va tråkigt. annars kunde vi gått på dejt du har ju sagt att du gillar mig... 😄 Vi kan gå på dejt under jullovet! 😄 bra. *längtar* Weeeei! 😄 Vars ska vi ha dejten då? 😛 vet inte, nåt förslag?
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Nääää... Jag kan inga fika/dejtsällen i jkpg 😛
Linus Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 (redigerat) Jag tror att det mesta som går att diskuteras i forumet, redan har diskuterats... Vassego flickor! 😛 Zyans dejta i Jönköping-tråd Redigerat 8 augusti 2006 av Linus
josie87 Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 (redigerat) Jag tror att det mesta som går att diskuteras i forumet, redan har diskuterats... Vassego flickor! 😛 Zyans dejta i Jönköping-tråd haha, tack så mycket linus! men pazo, vi kan ju gå på bron på kvällen när det är mörkt och den är tänd. det är väldigt mysigt och romatiskt! 😛 edit: har du sett vår bro? mitt band spelade på invigningen 17 juni Redigerat 8 augusti 2006 av josie87
Pazo Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Postat 8 augusti 2006 Jag har tom åkt över bron. Var ju i aneby från midsommar till sissta juli. Spendeade en tid vid volleybollplanerna vid vätterstranden. och i vättern också då! 😛 Gått en del på stan. Och köpte i A6 systemet dagen jag fyllde 20 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.