ThomasJ Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Ja.. vad håller folket här inne på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Har ju redan svarat: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 SÅKLART!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Sport suger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Sport suger Jovistt, men Neko. gör Din plikt som moderator! Stäng av dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiorent Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Som Hällevikare så är det ju Mjällby AIF som gäller. Vi har ju inte fått med oss poängen hittils men på Söndag slår vi AIK.!! ....vilket antagligen inte DJbox har något emot..... ...om man sen får skryta lite så är vi faktiskt bäst på två saker i Sverige. Ensamma om att ha två spelare i Landslaget, Chippen och Linderoth (moderklubb) samt bäst i sverige när det gäller moderklubb för elitspelare DE FRÄMSTA FÖRENINGARNA 1. Mjällby AIF 13 2. BK Häcken 9 3. Halmstads BK 8 enligt statestik på Ifk Norrköpings hemsida det tycker inte jag är så illa för ett samhälle med mindre än 1000 personer.... Mattias Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Finns bara ett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 (redigerat) Jag brukar hålla på dom som vinner. Redigerat 17 maj 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 (redigerat) HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET! Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Missväxt på söder, Bajen fansen blöder, Inte ens en liten braja till tröst, Jag hörde nyss på radion - Man odlar upp söderstadion, många vill nog röka ner sig i höst. Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Det råder brist på söderkullen, Stort Parti fastna i tullen, Röda Korset har kallats in, Tillsammans med Rädda Barnen, Har dom ett tältläger utanför kvarnen, Där akut metadon behandling kan sättas in Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye,¨ // Jag vet, AIK trubaduren, men den är så jäkla bra 😄 Redigerat 17 maj 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Vad pratar ni om för något? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Sport suger Är du tjock eller möjligtvis spinkig och sysslar med datorer? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Tacka vet jag STCC, det är sport det! 😄 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Hockey - Den enda riktigt sport som finns.. Och då är det självklart Frölunda som gäller!!! F.R.Ö.L.U.N.D.A!!!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Sport suger Är du tjock eller möjligtvis spinkig och sysslar med datorer? 😉 Varken eller, har rätt normal kroppsbyggnad. Tycker bara sport är väldigt ointressant att titta på, och fotboll är nog den tråkigaste av valmöjligheterna. En del gillar sport, andra inte. Jag tillhör den senare gruppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 LBK / Gottfridsberg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Mitt hjärta klappar för IF Elfsborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag är inte så mycket för svensk fotboll... CFC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Men då är det ju friidrott som gäller... Fotboll är för mesar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Fotboll är för mesar! Nja, jag väljer att ej hålla med dig. Fotboll & musik & kärlek är det enda vettiga man kan utöva i den här världen. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Reymers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Antevante Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Sport suger Haha! Sant. Offside och sånt är krångligt, så det är inte lönt att bry sig! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Om man nu måste välja.. 😎 Fast egentligen är sport (speciellt fotboll) riktigt jäkla tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Hej! HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET! - Kunde inte sagt det bättre själv 😎! T.o.m. GAIS:are och Assyrier håller innerst inne på Haaaaammarby! MVH-Peer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 "Regelbundna alkohol- och sexvanor avhåller ungdomen från den farliga idrotten." Sport går bort. För min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 "Regelbundna alkohol- och sexvanor avhåller ungdomen från den farliga idrotten." Var det inte tvärtom? 🙂 Eller? Tell you what... Jag kombinerar alla 3 😄 Fotboll, bärs och sex, och kanske lite musik också. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag begår inte sport.. Säger som Hacke; "spriten räddade mig från idrotten.." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET! Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Missväxt på söder, Bajen fansen blöder, Inte ens en liten braja till tröst, Jag hörde nyss på radion - Man odlar upp söderstadion, många vill nog röka ner sig i höst. Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Det råder brist på söderkullen, Stort Parti fastna i tullen, Röda Korset har kallats in, Tillsammans med Rädda Barnen, Har dom ett tältläger utanför kvarnen, Där akut metadon behandling kan sättas in Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye,¨ // Jag vet, AIK trubaduren, men den är så jäkla bra 😛 Såsom självutnämnd moderator är det min plikt att meddela följande: Addic, Du är avstängd tills du bett om ursäkt i denna tråd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Om man nu blir avtvingad att replikera i denna tråd, och kan göra sin röst hörd bland alla huliganer som med stora bokstäver för fram olika lag, så skulle jag vilja slå ett slag för Ohms lag. U = R·I Betänk att utan Ohms lag så skulle ditt utövande av elektronisk och av elektricitet förstärkt musik vara av noll och intet värde. Jag tycker vi lägger ner denna diskussion nu, släpper järnrören och basebollträet, kaststjärnorna och karatepinnarna, vi fattar varandras händer och bekänner oss till Ohms lag. Närhelst någon frågar om lag än här än där så svarar vi, att vi alla är hängivna fans till Ohms lag. Hackeman tar fram Logon som vi broderar på våra pikétröjor, Hammagrella skriver en hyllningssång. Eftersom alla här håller på samma lag måste Oms lag vara ett samlag, dvs ett lag för alla oss tillsammans som för oss samman. GÖREN ICKE MOTSTÅND ! SÄLLEN EDER TILL OHMS LAG ! ! N U ! ! ! ! ! ! ! ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Jag är gärna med i ett sam-lag! Tack, Roffeponken! Möllönöh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.