Jump to content
Annons

Vilket lag är det som gäller?

ThomasJ

Recommended Posts

Annons

HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET!

Dela på andra sajter

Som Hällevikare så är det ju Mjällby AIF som gäller. Vi har ju inte fått med oss poängen hittils men på Söndag slår vi AIK.!! ....vilket antagligen inte DJbox har något emot.....

...om man sen får skryta lite så är vi faktiskt bäst på två saker i Sverige. Ensamma om att ha två spelare i Landslaget, Chippen och Linderoth (moderklubb) samt bäst i sverige när det gäller moderklubb för elitspelare

DE FRÄMSTA FÖRENINGARNA

1. Mjällby AIF 13

2. BK Häcken 9

3. Halmstads BK 8

enligt statestik på Ifk Norrköpings hemsida

det tycker inte jag är så illa för ett samhälle med mindre än 1000 personer....

Mattias

Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag brukar hålla på dom som vinner.

Redigerat av Danny Cort
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE! HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET!

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Missväxt på söder,

Bajen fansen blöder,

Inte ens en liten braja till tröst,

Jag hörde nyss på radion

- Man odlar upp söderstadion,

många vill nog röka ner sig i höst.

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Det råder brist på söderkullen,

Stort Parti fastna i tullen,

Röda Korset har kallats in,

Tillsammans med Rädda Barnen,

Har dom ett tältläger utanför kvarnen,

Där akut metadon behandling kan sättas in

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,¨

//

Jag vet, AIK trubaduren, men den är så jäkla bra 😄

Redigerat av addic59
Dela på andra sajter

Sport suger

Är du tjock eller möjligtvis spinkig och sysslar med datorer?

😉

Varken eller, har rätt normal kroppsbyggnad. Tycker bara sport är väldigt ointressant att titta på, och fotboll är nog den tråkigaste av valmöjligheterna. En del gillar sport, andra inte. Jag tillhör den senare gruppen.

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fotboll är för mesar!

Nja, jag väljer att ej hålla med dig. Fotboll & musik & kärlek är det enda vettiga man kan utöva i den här världen. 😆

Dela på andra sajter

Hej!

HAMMARBY HÅLLER ALLA PÅ INNERST INNE! NÄR IDROTT UPPHÖR ATT VARA ÄCKLIG IDROTT OCH UPPHÖJS TILL KULTUR AV FINASTE MÄRKE!

HAMMARBY! HAMMARBY VAR, ÄR OCH FÖRBLIR BÄST! DET SKRIVER JAG INTE BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET, ALLA TYCKER DET!

- Kunde inte sagt det bättre själv 😎! T.o.m. GAIS:are och Assyrier håller innerst inne på Haaaaammarby!

MVH-Peer

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
"Regelbundna alkohol- och sexvanor avhåller ungdomen från den farliga idrotten."

Var det inte tvärtom? 🙂 Eller? Tell you what... Jag kombinerar alla 3 😄 Fotboll, bärs och sex, och kanske lite musik också. 😲

Dela på andra sajter

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Missväxt på söder,

Bajen fansen blöder,

Inte ens en liten braja till tröst,

Jag hörde nyss på radion

- Man odlar upp söderstadion,

många vill nog röka ner sig i höst.

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Det råder brist på söderkullen,

Stort Parti fastna i tullen,

Röda Korset har kallats in,

Tillsammans med Rädda Barnen,

Har dom ett tältläger utanför kvarnen,

Där akut metadon behandling kan sättas in

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,

Bye Bajen, Bye Bye,¨

//

Jag vet, AIK trubaduren, men den är så jäkla bra 😛

Såsom självutnämnd moderator är det min plikt att meddela följande: Addic, Du är avstängd tills du bett om ursäkt i denna tråd!

Dela på andra sajter

Om man nu blir avtvingad att replikera i denna tråd, och kan göra sin röst hörd bland alla huliganer som med stora bokstäver för fram olika lag, så skulle jag vilja slå ett slag för Ohms lag.

U = R·I

Betänk att utan Ohms lag så skulle ditt utövande av elektronisk och av elektricitet förstärkt musik vara av noll och intet värde.

Jag tycker vi lägger ner denna diskussion nu, släpper järnrören och basebollträet, kaststjärnorna och karatepinnarna, vi fattar varandras händer och bekänner oss till Ohms lag. Närhelst någon frågar om lag än här än där så svarar vi, att vi alla är hängivna fans till Ohms lag.

Hackeman tar fram Logon som vi broderar på våra pikétröjor, Hammagrella skriver en hyllningssång. Eftersom alla här håller på samma lag måste Oms lag vara ett samlag, dvs ett lag för alla oss tillsammans som för oss samman.

GÖREN ICKE MOTSTÅND ! SÄLLEN EDER TILL OHMS LAG ! ! N U ! ! ! ! ! ! ! !

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.