Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här har vi ett stycke musik tillverkat med hjälp av Zoom trummaskin, PC med Audacity, förmodligen inbyggd mikrofon och glädjen i att låta som...som... som sig själv? Att få höra sig själv på samma sätt som andra hörde mig med röst o gitarr men dessutom med uppbackning av ...av  .. mig själv. Lika fantastiskt som att du o jag kan flyga, titta ner på jorden uppifrån molnen och beställa en öl till det. Många vill sitta vid spakarna men utbildningen till professionell pilot är krävande kan va dyr och garanterar inget smörjobb längre. Det räcker med en fönsterplats, molnfritt o en öl och...TITTA VI FLYGER, fattaru??

Annons
Postat

Lika oprofessionellt-samma anspråksfulla text - samma vocal track förresten - SÅ GÖR INTE ETT PROFFS, BARA EN SOM VILL LYSSNA PÅ SIG SJÄLV (å inga andra?)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.