Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är med sorg jag meddelar att @Anders F avlidit efter lång kamp mot cancer. Anders, eller gizmosis som han hette i forumets begynnelse, var med tidigt i forumets diskussioner och bjöd på lärorika kommentarer och feedback. Han var också ansvarig för Studio forum under 2015-2016. 

Låt denna tråd fyllas med kondoleanser. 

Vila i frid!

Annons
Postat (redigerat)

Västervik kommer att bli så mycket mer tomt och tyst utan dig💔

Sov gott nu, Anders!🏍️

Redigerat av CHAE
Postat

Hej,

Emil heter jag, närstående familjemedlem till Anders då han var gift med min kära mor. Det är längesedan jag var aktiv här på forumet, men blev uppmärksammad på den här tråden och tänkte därför att jag delar med mig lite.

Saknaden av Anders är mycket stor med en djup sorg, Anders som var en fantastisk fin person som alltid ville familjens bästa. Han var även en mycket duktig musiker, tekniker, lärare och kollega, och var mycket lyhörd och omtänksam som person som mer än gärna ville hjälpa till och dela med sig av sin kunskap och erfarenheter.

Jag har nu känt Anders i över 15 år, först som min lärare i gymnasiet, och senare som en kär familjemedlem efter det att han och mamma hittade varandra. Han var en fantastisk man som tog väl hand om min kära mor och lillebror. Både jag och familjen vill tacka för all omtanke och alla fina ord, och önskar att det fortsätter i samma fina omtanke både här på forumet, men även i andra sociala medier och sammanhang.

Det är två fraser från Anders som jag för alltid kommer att komma ihåg och själv använda i olika sammanhang:

"Det måste vara bra 'schwung' i virveln"

"Mer subb!"

Tack för allt Anders! ❤️

• Gilla 4

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.