Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Från Min mentor inom det roliga inom musik. Stor åldersskillnad mellan oss men musiken var där i många år.
Finns mer musik på hans kanal som han på min inrådan satte upp, men under viss konservativ protest. Covers och original blandat. Läs gärna beskrivningen/låt.

Ingen demo, men tänkte kanske låten skulle nå några fler än att sitta i youtube på en kanal.
Önskar er alla en trevlig helg.
Låten Fragments of a wanted life,  är ett av hans original.

Annons
Postat

Sångmixen är ute i den kalla periferin; kallt o avlägset ljud, tyvärr. Eljest låter det bra. Sen blir gitarr o annat "kallt". Men jag tycker att grunden i alstret är välgjort och det borgar hos mig att sätta en 4 av 5 i betyget.

• Gilla 1
Postat
1 timme sedan sa Flizzaff:

Sångmixen är ute i den kalla periferin; kallt o avlägset ljud, tyvärr. Eljest låter det bra. Sen blir gitarr o annat "kallt". Men jag tycker att grunden i alstret är välgjort och det borgar hos mig att sätta en 4 av 5 i betyget.

Jag anar en trend från dina inlägg, ”kalla” inlägg. 🙂 Av nyfikenhet, vad lyssnar du på för enhet(er)? 

Sen tror jag han hade varit jättenöjd med 4 av 5. Sporrat han till den där 5:an.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.