Gentle Giant (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 http://www.ebay.se/viItem?ItemId=4727322641 Nu endast 600 kronor och bara 16 timmar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Samma som mitt... Funkar klockrent så 600 är billigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Jädrans! Vad billigt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
polardark Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Hade jag inte redan en Behringermixer så skulle jag nog bjuda. Nog för att Behringer är ett riktigt ondskefullt företag, men billigt är gott. Köpte storebror MX1804X begagnad för över ett år sen, och jag har inte haft anledning att ångra mig. Enda problemet jag stötte på var när jag skulle beställa rackvinklar till den, och det tog Behringer över ett år att få fram. Och deras kundtjänst är ju ehm.. typ ickeexisterande. Men för det där priset så finns det verkligen ingen anledning att inte slå till 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Ptja. Det är ju ett bra pris men inte så fantastiskt. Jag betalade 1200,- för ett av modellen större (fyra extra kanaler och lite krims). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 jag betalade 1500.- för ett beggat mx2004a i nyskick. det uppfyller alla mina behov och lite till så det är inget superpris även om det är klart överkomligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.