Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej - här kommer en ny låt från mig.

Temat är Relax, Chill & Gitarr! 
Vore kul om någon ville lyssna och ge feedback 😊

• Gilla 1
Annons
Postat

Låter bra. Härligt med rymdklang som håller ut länge. Verkligen avstressande.

Kanske finns risk att det blir lite enformigt i längden (är inte van att lyssna på denna typ av musik), men det beror nog på situation. 

Postat

Hej Jonatan - tack för att du lyssnade! 🙏
Genren som jag försöker spela - chill, relax, focus - innebär att det ska vara något går i bakgrunden utan att det väcker för mycket uppmärksamhet men ändå skapar skön känsla. Så även om det kliar i fingrarna på mig att ta ut svängarna ännu mer och få en mer händelserik låt så är det ett medvetet val att inte låta det hända så mycket - dock vill jag ju inte att det ska bli långtråkigt heller. 😊

Postat

Ja det är relaxmusik men gitarrtonerna stör det rofyllda lite genom att det blir för distinkt och påtagligt med anslagen; så jag fick en idé att gitarrmelodin ska utföras med ett slide-rör för att få lite mer relaxande mjukhetsintryck. Månne kan min idé vara idiotisk ?  Det hela låter annars väldigt bra.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.