Jump to content
Annons

Recommended Posts

• Håkan Ström ändrade titeln till Min nästa release, Flying Violin. Eller har jag mer att slipa på? Psytrance med en twist.
Annons
Postat

Har bara lyssnat i mobilen än men gillar verkligen den pulserande synthen. Låter nästan lite orientalisk till en början sen ändras karaktären. Har dålig koll på denna musikstil men inget jag reagerar på negativt. Skönt sväng👌

Postat

Tack för din feedback och att du lyssnat!

Jag vet inte heller vilken musikstil det är 🙂 Jag har hört det kallas PsyTrance, men aldrig hört med ett stråkinstrument i lead. Så jag tänkte, hur svårt kan det vara? :)

Postat

Bra inställning! Lyssnade i bättre lurar nu och har inget att anmärka på, även om jag inte har öron att lita på. Gillar ljudbilden. Jag vet inte hur mycket djupbas det ska vara i en sån här genre men det är inte för mycket iallafall. Kicken låter fin i mina öron. Vid något tillfälle fick jag vibbar av gamla bandet Yello med deras låt ”the race”. De hade bra tryck i grejorna tycker jag mig minnas😊

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.