Henric Svensson Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan (redigerat) Hej på Er! Blev en lite funkig trudelutt som fick titeln När jag viskar i ditt öra Som vanligt. alltid kul att höra vad den samlade expertisen tycker! När jag viskar i ditt öra Text & Musik Henric Svensson 202502 Nu ska du få höra vad jag vill göra Jag vill spela på min orgel hela dan Sitta och svänga på någon gammal dänga Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Nu ska du få höra när jag viskar i ditt öra Jag vill spela på din lyra natten lång Sitta och känna på strängarna klämma Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Det kan du glömma fortsätt drömma Det kan du glömma fortsätt drömma Nu ska du få höra vad jag vill göra Jag vill spela på min orgel hela dan Sitta och svänga på någon gammal dänga Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Nu ska du få höra när jag viskar i ditt öra Jag vill spela på din lyra natten lång Sitta och känna på strängarna klämma Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Det kan du glömma fortsätt drömma Det kan du glömma fortsätt drömma Nu ska du få höra när jag viskar i ditt öra Jag vill spela på din lyra natten lång Sitta och känna på strängarna klämma Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Dur eller moll det spelar spelar faktiskt ingen roll Redigerat 7 timmar sedan av Henric Svensson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.