Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej killar, jag behöver er hjälp och några konstruktiva adivces på min house / EDM demo track jag har gjort, jag skulle vilja veta vad jag kan lägga till eller förbättra för att göra det bättre och om du tror att en sång kan passa bra i den.

Redigerat av Haxe
Annons
Postat

Håller med: Sång. Låten håller inte som instrumental. Jag gillar inte pianosoundet, det går att förbättra. Jag kan lätt ge en 3:a av 5 i betyget. Det skulle vara intressant att höra låten med sång och inte så ödesmättat sound i pianot, så go on !!

Postat

Hej, håller med tidigare postare om att sång hade förbättrat, eftersom pianoslingan blir för repetitiv. Om du vill ha den bara som instrumental måste det hända mer för att lyssnaren ska bli engagerad och vilja fortsätta lyssna. Lägg på något på toppen av pianot? Kanske en arp? Testa dig fram 🙂

Postat

hej killar, jag behöver veta om sången passar bra med låten, jag behöver fortfarande arbeta med spåret men jag behöver några åsikter om sången

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.