Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Är det bara jag eller är det på något sätt lite reggae över trummorna? De låter lite för ”mjäkiga” i soundet dock, i brist på bättre kunnande eller uttryck. Sången är jättebra. Gillar att du går upp en oktav till andra versen. Jag älskar massa effekter och stora, långa reverb på sång men det blir lite för stort i verserna tycker jag. Gitarren i slutet är grymt skön! Lite Johm Mayer över den👌 Skönt groove i låten, så reggae trummorna passar men hade velat ha lite mer tryck i dem. Hade velat ha adlibsen på refrängen lite mer i bakgrunden. Även om de är bra så tycker jag de tar över från refrängmelodin men det är ju bara smak och tycke som vanligt.

Redigerat av Richie76
Postat

Det låter klart bra. Jag håller med Richie 76 om att det behöver vara mer "smack" i trummorna. Jag är annars nöjd med mixen. Jag sätter, trots trumvolymen, en 5 av 5 i betyget. Bra !

Postat

Underbart av er att ta er tid och lyssna och kommentera, komma med förslag. Det är ju detta som får forumet att fungera. Man blir tårögd. Tar till mig era tankar och ska mixa vidare. Tack! 🥲

Postat

Låter bra mixat men håller med om att trummorna behöver mer utrymme i mixen! Annars låter det väldigt cleant och välgjort 🙂

Postat

Tackar så mycket för er uppmärksamhet, det är lite jobbigt intryck kan jag hålla med om. Håller på med den ett tag till. Det är lite väl mycket delaystudsar också hör jag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.