Henric Svensson Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Hej på Er alla studiorävar! Första låten efter semestern - 23 härliga dagar i Gambia blev det, kontrasterna är enorma! Började på detta projektet innan Vi åkte och färdigställde det efter 14 dagar i vårt bistra klimat! Har använt: Fender Jazz bas Gretsch Electromatic, Fender Stratocaster Yamaha Montage samt diverse mjukvara syntar och trumloopar i Logic. Shure SM 57 till sången. Mixat och mastrat i Logic. På ett flygplan Text & Musik Henric Svensson 202501 På ett flygplan jag reser bort ett tag Ovan molnen högt uppe i det blå Solens strålar tinar upp min frusna själ Tid att koppla av I en solstol jag njuter i fulla drag På en sandstrand lyssnar på havets brus Lata dagar inga strumpor inga skor Dags att varva ner När du går här och gnetar knogar och stretar Fryser och huttrar nyser och muttrar Influensor dåliga känslor Massor med kläder ett ruskigt väder Fryser och huttrar nyser och muttrar Mörkret det härskar och tiden den står still Jag såg en krabba bet nästan av min tå Tar mej en tupplur och en öl eller två Varmt och skönt här ingen vinter ingen snö Semestern den är här När du går här och gnetar knogar och stretar Fryser och huttrar nyser och muttrar Influensor dåliga känslor Massor med kläder ett ruskigt väder Fryser och huttrar nyser och muttrar Mörkret det härskar tiden den står Tiden den står still
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.