Rolf bergman Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan (redigerat) Jag har Cubase artist 12 men vill uppgradera till Cubase 14 artist. Detta på grund av att Cb12 bara strular med CPU den går 100% trots att Jag har en dator som,tills med är lite överkvalificerad för programmet Undrar vad det kostar? Blir det en mellan skillnad eller måste jag köpa ett helt nytt certifikat Redigerat 16 timmar sedan av Rolf bergman
ONSatan Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 47 minutes ago, Rolf bergman said: Jag har Cubase artist 12 men vill uppgradera till Cubase 14 artist. Detta på grund av att Cb12 bara strular med CPU den går 100% trots att Jag har en dator som,tills med är lite överkvalificerad för programmet Undrar vad det kostar? Blir det en mellan skillnad eller måste jag köpa ett helt nytt certifikat Verkar kosta 1737SEK att gå från Artist 12 till Artist 14
oioioi Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Jag skulle ladda ner en gratis demo-version först bara för säkerställa att samma problem inte finns kvar. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.