forz_music Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan (redigerat) Hej alla! Har väldigt nyligen gått med i det här forumet så ser fram emot att både ge och ta emot feedback på nyskapad musik. 😊 Jag håller på med en ny låt som jag är lite osäker på hur jag ska ta de sista stegen med. Jag tycker verkligen om melodin, känslan och den överordnade idén, men känner mig lite fast i att få den att verkligen lyfta. Jag tar väldigt gärna emot all feedback! Specifikt undrar jag också… - Jag har ganska få percussions. Har försökt lägga till och förändra men tycker bara det blir sämre med mer. Ska jag kanske bara låta det vara? - I det andra droppet har jag lite av en variation på droppet med andra ackord. Ville hålla uppe intresset i ett lite längre drop och provade den här metoden. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker. Behålla eller döda? Och vad skulle ni gjort annorlunda för att behålla intresset uppe i det andra droppet? - Är introt för långt? Tack på förhand! 😊 Siktar på att göra klart den här hyfsat snart så jag kan gå vidare till nya projekt! https://on.soundcloud.com/etEvmWaRr9qPjbNX8 Redigerat 9 timmar sedan av forz_music
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.