Erik dP Postat Tisdag kl 12:55 Postat Tisdag kl 12:55 (redigerat) Testade att spela in "Moments...", "Canyons" och "Possessed" med lite elgitarrer för ett rockigare sound. 🙂 Edit: Lade till "Canyons" och "Possessed" för jämförelse med "Moments..." * Låter låtarna snarlika, som om dom skulle kunna ligga efter varandra på samma platta? * Är sången lagom i nivå, eller är den för hög, som när jag lyssnar på Ipadden? * Låter det välbalanserat? Beroende på vad jag lyssnar igenom så låter mixen olika. Använde därför några välkända låtar som referens. Om det låter bra hos er så skriv gärna det. Moments on the run: MomentsOnTheRun2024 Export 2.mp3 Canyons: Canyons.mp3 Redigerat 8 timmar sedan av Erik dP
Erik dP Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan (redigerat) En till liten låt. Beskrivning ovan. Var tvungen att skapa ett nytt inlägg då man inte kan ha mer innehåll än ngn inbyggd maxgräns per inlägg. Ledsen om det uppfattas som att jag försöker ligga överst i flödet. Possessed: Possessed.mp3 Redigerat 8 timmar sedan av Erik dP
Flizzaff Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Jag vill höra sången högre i volym. Det låter som låten kom 1970. Det låter riktigt bra. 4 av 5 i betyget. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.