Giber Postat Måndag kl 14:05 Postat Måndag kl 14:05 a new era.mp3 Har pga sjukdom blivit tvungen att ställa gitarren åt sidan på obestämd tid. Detta är min första låt helt med mjukvaru syntar
Fidden Postat Tisdag kl 22:29 Postat Tisdag kl 22:29 Drömskt och snyggt. Fina harmonier av gitarrerna, som ändå låter som gitarrer även om de alltså är något annat? Ljudbilden är lite dov och leadsynten låter alltid som en bisvärm om man nån gång råkat få för sig att den låter som en bisvärm. Innan dess lät den rätt cool.
Giber Postat 19 timmar sedan Trådstartare Postat 19 timmar sedan 10 timmar sedan sa Fidden: Drömskt och snyggt. Fina harmonier av gitarrerna, som ändå låter som gitarrer även om de alltså är något annat? Ljudbilden är lite dov och leadsynten låter alltid som en bisvärm om man nån gång råkat få för sig att den låter som en bisvärm. Innan dess lät den rätt cool. tackar Fidden gitarrerna är Native instruments sessionguitarist electricstormdelux 2 arp spår samma ackord men olika färgningar på dem.Har letat lead ljud men alltid kommit tillbaka til bisvärmen Ua,s polymax synt för att det var det enda som jag tycker passar till gitarrernas ljudbild. Har ingen kunskap att skruva till egna lead ljud så jag använder bara presets kommer en ny version så hoppas ljudbilden blir lite mindre dov
Giber Postat 19 timmar sedan Trådstartare Postat 19 timmar sedan a new era vers.2.mp3 Nya trummor i sista lead synt rundan bisvärmen är kvar hittar tyvärr inget annat lead ljud som passar ljudbilden. Istället för kompressor plugins på master kanalen använder jag WarmAudiosbus comp. Har fösökt få ljudbilden lite mindre dov också
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.