slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari (redigerat) Den här har varit på tapeten men blev nedplockad så har gjort en ny version. Riktiga trummor kommer sen. De kom nu! Försökte få till lite lågbas å annat. Vad tror ni? Funkar den? Waltz with Louice (min sambo). Förslag, tips ideer. All feedback är välkommen. Edit: ommixad och uppdaterad version finns numera på YouTube. Edit 2: riktiga trummor, nya gitarrer och ny sång. Vad tycker ni? Redigerat 7 timmar sedan av slejnard Ny mix och speleri 1
slejnard Postat 5 januari Trådstartare Postat 5 januari Ny version! Mindre bastung och mer lättlyssnad. Jämför gärna.
Fidden Postat 7 januari Postat 7 januari Låter snyggt tycker jag. Menar du alltså att det är programmerade trummor här? Tycker de låter väldigt livliga och mycket mer äkta än vad jag själv lyckas åstadkomma. Bra jobbat! 1
Jonatan Lundin Postat 8 januari Postat 8 januari Ja, snyggt låter det. Jag tänker osökt på Led Zeppelin och speciellt John Paul Jones. @Fidden Blev nyfiken på var Jönköpling ligger. Mycket köp för lite pling? 1
Fidden Postat 8 januari Postat 8 januari 51 minuter sedan sa Jonatan Lundin: @Fidden Blev nyfiken på var Jönköpling ligger. Mycket köp för lite pling? Det ligger öster om plong beach 2
slejnard Postat 9 januari Trådstartare Postat 9 januari On 2025-01-07 at 23:07 sa Fidden: Låter snyggt tycker jag. Menar du alltså att det är programmerade trummor här? Tycker de låter väldigt livliga och mycket mer äkta än vad jag själv lyckas åstadkomma. Bra jobbat! Tack! Jajjemen eller rättare sagt de loopar som följer med EZ Drummer. Tycker också de blev väldigt bra och passande. 😊 On 2025-01-08 at 19:12 sa Jonatan Lundin: Ja, snyggt låter det. Jag tänker osökt på Led Zeppelin och speciellt John Paul Jones. @Fidden Blev nyfiken på var Jönköpling ligger. Mycket köp för lite pling? Wow. Led Zeppelin- ett mycket bra band. Tack! On 2025-01-08 at 20:12 sa Fidden: Det ligger öster om plong beach 😃
slejnard Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan (redigerat) Ny version med riktiga trummor, nya gitarrslingor och ny leadsång. Hur låter det? Redigerat 7 timmar sedan av slejnard Rätt fil inlagd!
Växjölirarn Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Grymt. Verkligen en komplett väljudande låt. Bra sång och harmonier. Påminner om annat band men kommer inte på riktigt. Kanske GOAT lite ...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.