Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
4 timmar sedan sa Dark Of Light:

Låter trevligt!

Apropå det, man undrar ju hur många nyanser Fidden kom upp till? Ja hur det gick med skiteriet helt enkelt!?

Jo det gick bra, men ska ta det lite lugnt med jalapenon i fortsättningen.

Postat

Hade för övrigt en raspberry pi som väntade på mig här hemma, så jag har nu dragit igång home assistant och en automation som startar ljudinterfacet när någon dator startar.

Postat
18 minuter sedan sa Fidden:

Pazo var lite bättre på att direktrapportera, men jag får försöka bättra mig på den fronten.

🤎🤎🤎

Postat

Nu är jag klar med min omorganisation i rymdskeppet.

Har bytt iMac mot extraskärm och Mac mini. Lagt till en Elloven under den nya skärmen samt borrat ett hål i bordet för att få bort lite av kabelröran.

P_20250329_160045.jpg

• Gilla 2
Postat

Om ni tycker det ser konstigt ut med en skivstångsvikt bredvid midikontrollern, så kan jag avslöja att det är mitt högteknologiska kylsystem till en extern SSD.

Postat

Den här krappen gick till frisören, slog näven i disken och sa

- Give me the mänskligt sockervadd-look

IMG_1858.jpeg

Postat
27 minuter sedan sa Fidden:

Nu är jag klar med min omorganisation i rymdskeppet.

Har bytt iMac mot extraskärm och Mac mini. Lagt till en Elloven under den nya skärmen samt borrat ett hål i bordet för att få bort lite av kabelröran.

P_20250329_160045.jpg

Jag begrep just ingenting men you be you, Fidden🫶🏼

Postat
Just nu sa CHAE:

Jag begrep just ingenting men you be you, Fidden🫶🏼

Inte ens hålet? Anar jag ett kunskapshål gällande håligheter? Ett abstrakt begrepp det där kan jag hålla med om. Hur kan ett område av ingenting vara någonting?

Postat
5 minuter sedan sa Fidden:

Inte ens hålet? Anar jag ett kunskapshål gällande håligheter? Ett abstrakt begrepp det där kan jag hålla med om. Hur kan ett område av ingenting vara någonting?

Ja jaa, men hur var konserten?!?

Postat
17 minuter sedan sa CHAE:

Ja jaa, men hur var konserten?!?

Den verkar ha varit riktigt bra, men jag bombarderades med basfrekvenser från alla håll där jag satt, det sabbade min upplevelse lite. 

Men ljuset var snyggast på avstånd, så den biten var riktigt najs.

• Gilla 1
Postat

Jag tror att Freud hade trivits här...

4 timmar sedan sa Fidden:

Pazo var lite bättre på att direktrapportera, men jag får försöka bättra mig på den fronten.

Det var han indeed!

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Fidden:

Det beror på osthen?

Fast hon är ju död...

Redigerat av Dark Of Light

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.