Neosus Postat Lördag kl 14:16 Postat Lördag kl 14:16 Det låter spännande! Ja alltså långkoket alltså! Inte pruttandet!
slejnard Postat Lördag kl 14:26 Postat Lördag kl 14:26 Jo det verkar bli gott. Har provsmakat. Oops säger du??? Det var ju med flit!!! 😤
Neosus Postat Lördag kl 17:01 Postat Lördag kl 17:01 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍
Analogfreak Postat Lördag kl 17:45 Postat Lördag kl 17:45 3 timmar sedan sa Neosus: Oops.. Har du ersatt Helio-Ko-Peter med det där ljudet?
Analogfreak Postat Lördag kl 17:46 Postat Lördag kl 17:46 44 minuter sedan sa Neosus: 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 Så där många tummar kan man väl inte ha heller?
slejnard Postat Lördag kl 17:47 Postat Lördag kl 17:47 Han är ju GUD! Dom är eviga. Å många tummar blir det.
Analogfreak Postat Lördag kl 17:53 Postat Lördag kl 17:53 Är han inte en ekorre eftersom han sitter i en Grahn?
Analogfreak Postat Lördag kl 18:06 Postat Lördag kl 18:06 Nu är det 30 inlägg i följande tråd och nästa inlägg blir en PT. Vem känner sig manad?
slejnard Postat Lördag kl 19:19 Postat Lördag kl 19:19 Efterkollar bäst i test å sen har jag fått trumfiler till tre nygamla låtar som ska laddas ner till datorn. Blir kul mixa lite livetrummor. Svårt men kul
Naymari Postat Lördag kl 21:34 Postat Lördag kl 21:34 2 hours ago, slejnard said: Efterkollar bäst i test å sen har jag fått trumfiler till tre nygamla låtar som ska laddas ner till datorn. Blir kul mixa lite livetrummor. Svårt men kul Så länge koklockan är starkast! Annars kommer jag få feber 1
slejnard Postat Lördag kl 22:13 Postat Lördag kl 22:13 2 timmar sedan sa Analogfreak: Jan Rippe var kul att se. Ja en rolig filur.
Fidden Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Kpd indeed. Skulle egentligen fira ett par syskonbarn idag, men de har kräkts inatt. Får ta en promenad i solen istället och kanske spela in lite gitarr och sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.