Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tycker det är kul att fota men har inte köpt någon bra kamera och har inte tagit mig tiden att nörda ner mig ämnet.

Så mitt svar är nej!

Men även lite ja!

Men mest nej just nu!

Den dagen jag har en någorlunda bra kamera så kommer jag sätta igång med det där! Men det är långt ner i prioriteringen över saker att göra.. 

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Du har så sant i dina synpunkter Dol. Yes Master, I Will. 

Nåja... master..? Rätt eller inte, ta det lugnt och låt det värka fram, låt det ta den tid det tar. Viktigt det där.

Provar själv runt lite med en kompis av och till att sjunga och spela in lite låtar kanske. Det känns (och är) så länge sedan jag gjorde något kreativt och musikaliskt. Har ju Grahns låt idé som jag fnular på (sedan låååååångt tillbaka). Text skriveriet är trögt med den men vi får se. Plötsligt händer det kanske att man kommer in i gamla gängor så att säga.

Men tänkte först prova att sjunga in lite enkla saker också som Deep Purples Soldier Of Fortune eller Queensryches Silent Lucidity för att se om rösten bär så som förr... Man börjar ju att bli en gammal gubbe demon...

• Gilla 1
Postat
15 minuter sedan sa Analogfreak:

Har någon av er fotografering som intresse?

Höll på med det en del förr. Men som så mycket annat kreativt (sång och musik, teckning och konst t ex) så dog det ut när jag genom gick min depression. Jobbar på att komma tillbaka med allt det där men det sitter lång inne...

Postat

Depressioner kan vara svåra att ta sig ur när ingenting känns roligt. Jag har väl haft turen att lyckas byta fokus och komma ur dom. Här har jag ödemarker i total tystnad utan vägar alldeles runt hörnet. Där brukar jag alltid lyckas ladda batterierna. Jag tycker om att fota i naturen. 

• Gilla 1
Postat
17 minuter sedan sa Analogfreak:

Depressioner kan vara svåra att ta sig ur när ingenting känns roligt. Jag har väl haft turen att lyckas byta fokus och komma ur dom. Här har jag ödemarker i total tystnad utan vägar alldeles runt hörnet. Där brukar jag alltid lyckas ladda batterierna. Jag tycker om att fota i naturen. 

Bra där!
Ja... det ÄR svårt att ta sig ur.

Det tar den tid det tar men jag har märkt att jag inte riktigt är samma som förut. Det är svårt att t ex ta sig an kreativa ting så som ovan nämnda saker. Förr gjorde jag teckningar, porträtt mm. I dag har jag absolut ingen lust till det. Skrev texter på löpande band, musik och så vidare.

Idag får jag jobba hårt för att känna lusten för det, en lust som jag verkligen vill känna men som är svår att nå. Lurigt det där... känns svårt ofta. Lite som att en hel del av en har dött. Man vill väcka den delen till liv igen men...

• Gilla 2
Postat

Har skrivit flera inlägg i Storforum så nu känner jag mig alldeles vimmelkantig och klen☹️

• Ledsen 1
Postat (redigerat)
43 minuter sedan sa Fidden:

Ett trick är att spana efter baskrar och mustascher i lökaffären.

Pain riche sightings has been reported! Merde!

Redigerat av Dark Of Light
Postat
5 minuter sedan sa Dark Of Light:

Har du provat löksoppa?

I have not.

Postat

Har bara varit jättelite ute i solen i helgen, men jag har kompenserat det med ett par tupplurar i soffan där solen sken in. Som en katt.

Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Har skrivit flera inlägg i Storforum så nu känner jag mig alldeles vimmelkantig och klen☹️

Oooh.. Be careful! 

homerscream-1.jpg.7b7373306a95ccf4d473aa2454ef681e.jpg

Postat
10 minuter sedan sa Fidden:

Har bara varit jättelite ute i solen i helgen, men jag har kompenserat det med ett par tupplurar i soffan där solen sken in. Som en katt.

Ooooh... Be careful! Man kan drabbas av latmasken!

homerscream-1.jpg.7b7373306a95ccf4d473aa2454ef681e.jpg

Postat
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Jag blev mest nyfiken på den där skinande katten.

Garfield?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.