Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
1 timme sedan sa slejnard:

Kommer inte ihåg om jag skrivit här innan. Mycket trevligt att vara här. Här kan vi dela med oss av diverse anekdoter och angelägenheter. Mitt namn är herr Nard. 

Vagott

Redigerat av Analogfreak
Postat (redigerat)

Ja och han är ju inte den ende TV4 profilen som verkar vara skev, Paolo Roberto  åkte ju dit också och gjorde någon slags försök till avbön efteråt i "jag har köpt sex" videon. Dessa genomtrevliga svärmors drömmar... Verkar något vara lite för bra är det förmodligen inte det.

Det hade varit roligare om någon redigerat, bytt ut ordet sex mot kex...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ja fy för den lede. Chex är gott 😋.

Idag kommer några för att spela in sång på ett par låtar de gjort. Jag har gjort bakgrunder. De ska ha de för att underlätta undervisningen i SFI. Bra 😅! Den ena har jag spelat med och den andra kanske även ska lägga trombon. Spännande. Hur mickar man en sån? I rummet en meter ifrån? 

Postat (redigerat)
24 minuter sedan sa slejnard:

Ja fy för den lede. Chex är gott 😋.

Idag kommer några för att spela in sång på ett par låtar de gjort. Jag har gjort bakgrunder. De ska ha de för att underlätta undervisningen i SFI. Bra 😅! Den ena har jag spelat med och den andra kanske även ska lägga trombon. Spännande. Hur mickar man en sån? I rummet en meter ifrån? 

SFI - Strupsång för idisslare? 

Jag tror att en dynamisk mick på kort avstånd blir bättre.

Redigerat av Analogfreak
  • Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.