Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari 5 timmar sedan sa Fidden: Kanske, men vad som är än mer säkert är att sängen ska ner. Åker därför till brorsan och agerar bärhjälp. Jag vet inte vad jag kan säga om det mer än den här random advokatens namn... 1
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari 42 minuter sedan sa slejnard: Mindre bastung och mer lättlyssnad Mer baslätt och lättare merlyssnad alltså?
slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari 4 minuter sedan sa Analogfreak: Mer baslätt och lättare merlyssnad alltså? Ja kanske rentav blev för klen. Vad tycker du? Tycker själv instrumenten hörs bättre.
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari Just nu sa slejnard: Ja kanske rentav blev för klen. Vad tycker du? Tycker själv instrumenten hörs bättre. Jag tycker det blev bättre. Det ska inte vara så mycket bas. 🙂 Harmonierna får mig att tänka på Dear Prudence från Beatles White album. 1
slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari Tack! Roligt att höra. Ska lyssna på Beatles låten där. 👍😊
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari Lite för lite trummor kanske. Släpper taget om den tills de riktiga trummorna är på plats. Kallt som -17 ute!?
Fidden Postat 6 januari Postat 6 januari Hur ska det gå till? Antalet bokstäver som även är toner är ju synnerligen begränsad. Väldigt få ord går att översätta.
slejnard Postat Tisdag kl 08:28 Postat Tisdag kl 08:28 Är du sjuk från golven på sjukhuset @CHAE? morn å KPD! Å ledig 😃☕️☕️☕️
CHAE Postat Tisdag kl 12:24 Trådstartare Postat Tisdag kl 12:24 3 timmar sedan sa slejnard: Är du sjuk från golven på sjukhuset @CHAE? morn å KPD! Å ledig 😃☕️☕️☕️ Nix pix! Dock har jag varit ledig i tio (10!) dagar och gick på igår.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 14:53 Postat Tisdag kl 14:53 Så, mina herrar. Min far somnade in stilla idag. Väntat efter en längre tids sjukdom. Tätt mellan skotten dock, inte många månader sedan mor gick bort. 5
CHAE Postat Tisdag kl 15:16 Trådstartare Postat Tisdag kl 15:16 2 timmar sedan sa slejnard: Skönt Indeed
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:07 Postat Tisdag kl 16:07 1 timme sedan sa slejnard: Beklagar sorgen Dol. 🥲 50 minuter sedan sa CHAE: @Dark Of Light Mina kondoleanser😔 Tack!
Dark Of Light Postat Tisdag kl 18:16 Postat Tisdag kl 18:16 36 minuter sedan sa Fidden: Beklagar sorgen Tack, min vän!
slejnard Postat Tisdag kl 20:36 Postat Tisdag kl 20:36 Det är sorgligt när våra nära och kära lämnar oss. Jag tänker ofta på döden och försöker fylla tomrummet som uppstår med goda minnen och fraser från de hädangångna. Sen har vi tiden. Den kan få även de djupaste sår att läka. Vet bara att jag kommer bli så ledsen när Louice lämnar mig. Det kommer bli jobbigt men vi är inte där än. Barnen brukar säga att de döda ”sover”. Så då fick jag skriva ✍️ av mig. Tack 🙏🏻 för att ni finns. 1
Fidden Postat Tisdag kl 22:40 Postat Tisdag kl 22:40 Ja det är märkligt hur döden smyger vid ens sida genom hela livet. Ibland visar han sig ungefär när man förväntar sig det, ibland helt oförhappandes. Ibland hoppar han fram och skrämmer livet ur en, men gömmer sig igen utan att egentligen ha åstadkommit någonting. Man vänjer sig aldrig. 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.