Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

1. Så med tanke på kvällens övningar denna lördag (ja, det ÄR lördag på riktigt). Ni som studerat andra länders uttagningar, vilka känns starkast so far?

2. download.jpg.de86a9ee6b7ad0b37d2cb934921cc095.jpgBra skit! Värm den i maskinen som säger ping och dippa cips.

Postat

Svårt att säga då det är några finaler ikväll, en final imorgon och nån semifinal och så vidare... 

Men jag tycker Norge, Estland och Italien (och även Sverige) har rätt så "starka" bidrag jämfört med dom andra!

I dont know! MEN cykel jäveln är ändå den bästa i alla kategorier! 

Postat
45 minuter sedan sa Neosus:

Armenien tror jag nog kommer högt upp på listan oxå.

Aja.. Den som lever får ett C! 

Absolut! Man får inte glömma att det är en rätt så orimlig tanke. Att tävla i musik. En hel del politik och pengar styr också. Nåväl, kvällens omgång lär bli lika tam som den första.

Postat
29 minuter sedan sa Dark Of Light:

Absolut! Man får inte glömma att det är en rätt så orimlig tanke. Att tävla i musik. En hel del politik och pengar styr också. Nåväl, kvällens omgång lär bli lika tam som den första.

Präcis! En annan grej jag tänkte på nu är den kulturella biten. Ett lands tycke å smak för musik skiljer sig rätt så mycket jämfört med ett annat västerländskt land. Ballalajka vs Fiol! Lixom!

• Gilla 1
Postat
6 minuter sedan sa Neosus:

Präcis! En annan grej jag tänkte på nu är den kulturella biten. Ett lands tycke å smak för musik skiljer sig rätt så mycket jämfört med ett annat västerländskt land. Ballalajka vs Fiol! Lixom!

Så är det ju och det är ju det som är det intressanta. i våra västerländska öron låter en hel del väldigt främmande men det gäller at se genom det.

2 minuter sedan sa slejnard:

Ser nu att det är till hösten först??? 😲😲😲

Äggen? Potatisbullarna? Mello? Blockflöjt?

12 minuter sedan sa slejnard:

Tror jag nöjer mig sådär med mixen. Tänkte eventuellt skicka in en låt till p4 nästa! En dunderhit i mitt tycke. ☺️ På svenska dessutom. 😅

C mello eller inte c mello är frågan? 

Klart du ska!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.