Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari 2 minuter sedan sa slejnard: Beror på vad ni säger? När DoL inte säger något får du PT. Gammalt Längstah ordspråk 1
Analogfreak Postat 4 januari Postat 4 januari 3 timmar sedan sa Fidden: Äh, det löser sig …sa han som sket i vasken.
Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari 22 minuter sedan sa Fidden: Duschar han i vasken? Sket i duschen var det väl!?
Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari 2 minuter sedan sa slejnard: Nääääääääää. Försök å mix en låt. I... i vasken.. i dusc... äh. Holy förvirring Batman...
Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari On 2025-01-03 at 16:29 sa CHAE: Ska se ”Nosferatu” Såååååå. Hur var den då? (Med tanke på att den handlar om min farfars far?)
Dark Of Light Postat 5 januari Postat 5 januari JVM Swärjeh mot Det Finländska lejonet..? Ööh... hrm... Alldeles för passivt... billigt... enkelt. Så är det bara!
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari Eftersom min kommun gränsar mot Finland så gör det inget att Finland vann sådeså. Kaffe på det?
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari Det hade varit värre om Gällivare vunnit fast dom har ingen gräns mot Finland.
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari När jag var liten slickade jag på lyktstolpar vid kyla men jag har slutat med sånt nu när jag blivit stor.
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari Kanske, men vad som är än mer säkert är att sängen ska ner. Åker därför till brorsan och agerar bärhjälp.
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari (redigerat) 21 timmar sedan sa slejnard: Heliokopeter Helio - Solljus Ko - Djur av nöt Peter - Maskulint förnamn Heliokopeter - Djurhållare med tilltalsnamn Peter som föder upp kor som endast livnär sig på solljus. Redigerat 5 januari av Analogfreak
Analogfreak Postat 5 januari Postat 5 januari 1 timme sedan sa slejnard: Bra konkubin. Jag har inte provat HelioKoPeter på det sättet men DoL eller Grahn kanske har.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.