slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 37 minuter sedan sa Neosus: De vart pulvermos och fiskpinnar på det btw! Längesen sist! Gott!
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari En jul- eller sommarledighet känns inte komplett utan att man producerat nåt. I brist på kreativitet gick jag igenom gammal skit och hittade en tidig version av en låt som jag försökt få till många gånger. Insåg att den tidiga versionen träffade känslan mycket bättre än alla andra försök, så jag utgick från den och började på en ny version. Nu är öronen trötta 🥱
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 2 timmar sedan sa Fidden: En jul- eller sommarledighet känns inte komplett utan att man producerat nåt. I brist på kreativitet gick jag igenom gammal skit och hittade en tidig version av en låt som jag försökt få till många gånger. Insåg att den tidiga versionen träffade känslan mycket bättre än alla andra försök, så jag utgick från den och började på en ny version. Nu är öronen trötta 🥱 Bra sound å bra proddat! Schysst låt-berättelse. Du får till basen fet å fin utan att ta över. Så du har varit i Norrland? VET DU HUR STORT DET ÄR??? 😮 1
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari Jobbar vidare med de nedplockade låtarna. På den här ska live-trummor. Vet inte om jag älskar stämman på refrängen. Funkar den annars?
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari 8 minuter sedan sa slejnard: Så du har varit i Norrland? VET DU HUR STORT DET ÄR??? 😮 Nä, men säkert flera hundra kvadratmeter! 1
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 7 minuter sedan sa Fidden: Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳 Tack! Även om jag hade så kan jag inte spela. Min sambos dotter ska köpa o kan spela. Hon ska få spela på den. Bra idé!
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari ☕️ inmundigat. Idag stundar mer kaffe och även fika då vi ska på 20 års kalas. 🥳
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Senast jag firade min 20-årsdag var jag nästan precis 20 år gammal.
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Ska dra ner sången lite när jag fixat till det sura och det knarriga. Kanske behövs nån automatition också. SEN är den nog redo för storforat.
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Men först dusch, sen handla, sen kolla skidor, sen kolla hockey, sen kolla mer hockey, sen sova.
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari Skippar duschen! Ska se hockey ikväll. Kalaset gick bra. Testar göra en porterstek. Det är gott! Imorn spelar bonus barnbarn hockey i Luleå. Blir kul se.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.