Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

En jul- eller sommarledighet känns inte komplett utan att man producerat nåt.

I brist på kreativitet gick jag igenom gammal skit och hittade en tidig version av en låt som jag försökt få till många gånger. Insåg att den tidiga versionen träffade känslan mycket bättre än alla andra försök, så jag utgick från den och började på en ny version. Nu är öronen trötta 🥱

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

En jul- eller sommarledighet känns inte komplett utan att man producerat nåt.

I brist på kreativitet gick jag igenom gammal skit och hittade en tidig version av en låt som jag försökt få till många gånger. Insåg att den tidiga versionen träffade känslan mycket bättre än alla andra försök, så jag utgick från den och började på en ny version. Nu är öronen trötta 🥱

Bra sound å bra proddat! Schysst låt-berättelse. Du får till basen fet å fin utan att ta över. Så du har varit i Norrland? VET DU HUR STORT DET ÄR??? 😮 

• Tack! 1
Postat
8 minuter sedan sa slejnard:

Så du har varit i Norrland? VET DU HUR STORT DET ÄR??? 😮 

Nä, men säkert flera hundra kvadratmeter!

• Haha 1
Postat

Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳

Postat
7 minuter sedan sa Fidden:

Låter gött Slej! Reagerade bara på att flöjten lät lite oäkta. HAR du ingen tvärflöjt?! 😳

Tack! Även om jag hade så kan jag inte spela.  Min sambos dotter ska köpa o kan spela. Hon ska få spela på den. Bra idé! 

Postat

Ska dra ner sången lite när jag fixat till det sura och det knarriga. Kanske behövs nån automatition också.

SEN är den nog redo för storforat.

Postat

Men först dusch, sen handla, sen kolla skidor, sen kolla hockey, sen kolla mer hockey, sen sova.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.