Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Föresten, noterade vi kamera-gate i lördags? Var tvungen att kolla på hush hush igen nu och det är helt obegripligt hur jag kunde missa att kameramannen trillade av scenen

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Nä jag märkte inget heller. 

Här ligger han ju under kameran mitt i sändningen xD

Screenshot_20250203-162053667.jpg

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Föresten, noterade vi kamera-gate i lördags? Var tvungen att kolla på hush hush igen nu och det är helt obegripligt hur jag kunde missa att kameramannen trillade av scenen

Ja, fast jag trodde först det var någon form av protest nu igen, typ "rädda våtmarkerna" och att de försökte rikta kamerorna åt ngt annat håll. 

Postat

Hm... Trump slösar då ingen tid på att få det han vill. Snabba ryck, kanske lite för snabba. Hur ska det bli, hur ska det sluta..?

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Hm... Trump slösar då ingen tid på att få det han vill. Snabba ryck, kanske lite för snabba. Hur ska det bli, hur ska det sluta..?

Får en uppfattning sv det kan sluta hur som helst när han har idel ja-sägare och sin heilande Tesla-general vid sin sida.

47 minuter sedan sa slejnard:

Det kommer såklart slå tillbaka mot han. Hårt. 

Antagligen och förhoppningsvis. Frågan är ändå hur mycket djävulskap gubbjäveln hinner hitta på och hur mycket han kommer att förstöra innan han kraschar och brinner?

Redigerat av CHAE
Postat

Det är en mycket obehaglig utveckling på andra sidan pölen f n.

Obehaglig indeed.

Postat
2 timmar sedan sa CHAE:

Det är en mycket obehaglig utveckling på andra sidan pölen f n.

Obehaglig indeed.

Tur att man inte är beroende av amerikanska ägg.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.