slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Totalt snöfall ute nu. Nä .
slejnard Postat 3 januari Postat 3 januari 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Andra... CHAEs räknas inte. Han vinner ju varje år. 1
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari 7 minuter sedan sa slejnard: ” lastbil fylld med ost har vält ”. 😭😭😭
Analogfreak Postat 3 januari Postat 3 januari 58 minuter sedan sa Dark Of Light: Det gör inget osten är ju död. Det kanske var begravningsentreprenörens lastbil.
Analogfreak Postat 3 januari Postat 3 januari (redigerat) 3 timmar sedan sa slejnard: CHAEs räknas inte. Han vinner ju varje år. Han hade kunnat nåla tråden jag bröt ut som svar på Neosus fråga om vem som stänger tråden. Men då hade han ju inte vunnit och han gjorde istället en egen tråd och låste den jag redan skapat. Fast å andra sidan är det skönt att slippa ansvaret för det första inlägget 😀 Redigerat 3 januari av Analogfreak
Neosus Postat 3 januari Postat 3 januari 1 timme sedan sa Analogfreak: Han hade kunnat nåla tråden jag bröt ut som svar på Neosus fråga om vem som stänger tråden. Men då hade han ju inte vunnit och han gjorde istället en egen tråd och låste den jag redan skapat. Fast å andra sidan är det skönt att slippa ansvaret för det första inlägget 😀 Det är inte så allvarligt! Det har blivit lite av en tradition att det är Chae The moderator som sköter om att stänga gamla chat trådar vid årets slut och sätter upp en ny tråd vid nyåret! Fjantigt men roligt! Vi är ju ett gäng fjantskallar här inne! 🤘 😄
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari 44 minuter sedan sa slejnard: Aprilväder i januari? Mars i april?
Naymari Postat 3 januari Postat 3 januari 15 minutes ago, CHAE said: Mars i april? Köpte mig en mars på ICA innan. Såhär i Januari
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari Jaha ja. Januari, mars och april samtidigt. Jag som är så förbaskat sugen på en semla...
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Totalt s☀️lsken nu! Du ljuger.
Fidden Postat 3 januari Postat 3 januari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Totalt snöfall igen. Det där var ju en jävligt udda ninja... Hur gjorde du det där?
CHAE Postat 3 januari Trådstartare Postat 3 januari Nu: kaffe. Senare: mat. Lite mer senare: BIJO!!! Ska se ”Nosferatu”
Analogfreak Postat 3 januari Postat 3 januari 1 timme sedan sa Neosus: Det är inte så allvarligt! Det har blivit lite av en tradition att det är Chae The moderator som sköter om att stänga gamla chat trådar vid årets slut och sätter upp en ny tråd vid nyåret! Fjantigt men roligt! Vi är ju ett gäng fjantskallar här inne! 🤘 😄 Själva syftet med att Längstah en gång uppstod var väl just trams?
Analogfreak Postat 3 januari Postat 3 januari 12 minuter sedan sa CHAE: Nu: kaffe. Senare: mat. Lite mer senare: BIJO!!! Ska se ”Nosferatu” Nosferatu verkar vara en bra film. Den vill jag också se.
Neosus Postat 3 januari Postat 3 januari 7 minuter sedan sa Analogfreak: Själva syftet med att Längstah en gång uppstod var väl just trams? Precis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.