Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
9 timmar sedan sa slejnard:

Lite piggare idag. Inte så att jag orkat musicera men ändå. I sinnet. Inte lika mörkt. 

Skönt att det känns bättre. Sådant där går lite upp och ner. Hoppas på en bra dag för Er!

Kpd?

• Tack! 1
Postat

Idag får vi flagga på halv stång 😔

• Ledsen 3
Postat

Roligt att den finns idag, minns Boss-tävlingen där man skulle designa sin egen pedal och jag ritade en IR-pedal…

• Gilla 1
Postat

Gillar enkelheten och bra grundljud och den där verkar vara rätt så bra! Vi får se om jag blir nöjd. Om inte så säljer jag den till kompispris här på forumet!

Vi får se!

julli-kaffe.GIF.8cdc9bcb6ae92f0a1136b42bc116fafe.GIF

• Gilla 1
Postat
1 minut sedan sa slejnard:

En sån här! 

Och här är jag demandes en ST9. Fick switchen lagad igår. Den glappade. 

Coolt! 

Postat
21 minuter sedan sa Neosus:

Gillar enkelheten och bra grundljud och den där verkar vara rätt så bra! Vi får se om jag blir nöjd. Om inte så säljer jag den till kompispris här på forumet!

Vi får se!

julli-kaffe.GIF.8cdc9bcb6ae92f0a1136b42bc116fafe.GIF

Ja enkelhet är guld. Köpte ju en boss gt 1000 core. För avancerad nivå för mig. Samlar damm. Har lånat ut den till en presumtiv köpare. 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.