Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Sista koppen ️ nu gjorde mig lite tjymig i magen. 

1 timme sedan sa slejnard:

… eller lite fryntlig kanske. 🤔 

The coffee-shits m a o?

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Varför ha fredsmöten när Pruttin inte tänker sluta med det där joxet? Kan någon förklara för mig som begriper noll?

smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Ja säg det? Idioti. Ge han bly och hagel så kanske han fattar. Känns lite som prutten målat in sig i ett hörn. Hans egna kommer resa sig mot honom! 

Postat (redigerat)

Vilken sen match... Får ju Britta Persson att framstå som en lögnare.

Redigerat av Fidden
Postat

Sätt en kula i Putin och tio andra minst lika maktgalna och mordiska personer står i kö att ta över presidentposten.

Samma sak med Trump. Jag vidhåller att han, i princip, vann valet med det där sönderskjutna örat, sitt ”Fight! Fight! Fight!” och en jävla massa miljarder från [exempelvis] NRA/vapen-lobbyn.

En kollega vars pappa bor i Staterna menade å sin sida att amerikanska folket fortfarande hade Trumps nederlag 2021 i minnet och tänkte att ”[…] om nu Trump förlorar ånyo kommer det utan tvekan att bli ett inbördeskrig för det var  läskigt nära förra gången.”
Personer som Trump, Musk och Putin har en hel hydra bakom sig i administrationen; hugg av ett huvud och ett nytt tar plats och gör framtiden  ännu mörkare.

Men ”hey”, vad vet jag egentligen?🤷🏻‍♂️

Att, sten för sten, montera ner människors yttrandefrihet och möjlighet stt föra regimkritiska samtal i det offentliga rummet är direkt farligt men det sker sakta men säkert, t ex i USA just nu.

Det har hänt förut och det är otroligt sorgligt att människor inte lärt sig mer av historien😔

Mina två cent.

Postat
1 minut sedan sa CHAE:

Sätt en kula i Putin och tio andra minst lika maktgalna och mordiska personer står i kö att ta över presidentposten.

Samma sak med Trump. Jag vidhåller att han, i princip, vann valet med det där sönderskjutna örat, sitt ”Fight! Fight! Fight!” och en jävla massa miljarder från [exempelvis] NRA/vapen-lobbyn.

En kollega vars pappa bor i Staterna menade å sin sida att amerikanska folket fortfarande hade Trumps nederlag 2021 i minnet och tänkte att ”[…] om nu Trump förlorar ånyo kommer det utan tvekan att bli ett inbördeskrig för det var  läskigt nära förra gången.”
Personer som Trump, Musk och Putin har en hel hydra bakom sig i administrationen; hugg av ett huvud och ett nytt tar plats och gör framtiden  ännu mörkare.

Men ”hey”, vad vet jag egentligen?🤷🏻‍♂️

Att, sten för sten, montera ner människors yttrandefrihet och möjlighet stt föra regimkritiska samtal i det offentliga rummet är direkt farligt men det sker sakta men säkert, t ex i USA just nu.

Det har hänt förut och det är otroligt sorgligt att människor inte lärt sig mer av historien😔

Mina två cent.

Medhåll! 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.