Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 2025-03-29 at 18:16 sa slejnard:

Den kommer! Spela in en cover vetja? Tex never crash my plan. På fiddenististisjt vis. 

Jag är på't.

• Gilla 1
Postat
41 minuter sedan sa slejnard:

Och PTn då?

Just den där är unik för just den dagen och sidan. Precis som varje dag är en ny och unik upplevelse. Den enda i sitt slag. Kopior kommer att göras, det är jag medveten om. Det bjuder jag på, jag är inte naiv. Kpd?

• Haha 1
Postat
22 timmar sedan sa slejnard:

Jag har börjat kratta och även skrapa huset för målning. Har vi hoppat över en månad? Trodde inte detta var möjligt i mars. 

Hur går det med skrapandet?

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Just den där är unik för just den dagen och sidan. Precis som varje dag är en ny och unik upplevelse. Den enda i sitt slag. Kopior kommer att göras, det är jag medveten om. Det bjuder jag på, jag är inte naiv. Kpd?

Bra inlägg! 👍😅

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Bra inlägg! 👍😅

Varsågod.

(Jag är säker på att det kommer fler)

Postat
19 minuter sedan sa slejnard:

Är dock ganska trött. Orkar inte spela in det jag tänkte. 

Ta igen dig! Ingen brådska. Du vet, man ska ta god tid på sig så man inte gör på sig.
(gammalt Längstah ordspråk)

Saknar dock tiderna då det kunde vara ett + tio-tal pers. här inne och ett fullständigt (ordnat?)kaos i Längstah. En efter en har de trillat av pga. olika orsaker. De personerna för många att nämna här och nu, orsakerna likaså... Det var givetvis mer liv och driv i tråden. Vi får vara glada att tråden överlevt så länge den ändå har. Märkligt egentligen...

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.