Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
8 timmar sedan sa slejnard:

Jaha okej. Vi lever i en konstig tid med mycket faktafel tyvärr. En annan sak jag har tänkt på är hur världsläget kunnat se annorlunda ut om vissa länders ledare tagit sin psykofarmaka i ordning?! Det är ju helt vilt därute! 

Det finns de som levererar en "alternativ sanning", som kanske känns bekvämare eller är mer inkomst bringande. Vet inte om det nödvändigtvis började med Trump men han är en mästare p d. Kpd?

Postat
12 minuter sedan sa slejnard:

Jag har börjat kratta och även skrapa huset för målning. Har vi hoppat över en månad? Trodde inte detta var möjligt i mars. 

Välkommen till södern! Kontinental förflyttningar is a bitch!

• Gilla 1
Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Välkommen till södern! Kontinental förflyttningar is a bitch!

Earth crust displacement!😲

Postat
19 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vad smal om midjan du är...

[…]

Ser jag tjock ut i de här?

Postat
2 timmar sedan sa CHAE:

Ser jag tjock ut i de här?

När man får den just den där frågan från sin livspartner är men död och hopplöst förlorad. Spelar ingen roll hur du svarar. Minsta tvekan ger vid handen ett: "jasså du tycker jag är tjock!!!!". Ett för ivrigt "nej, nej" är just för ivrigt. Ett konsist "nej", ger dig ett svar som: "men du tycker jag är ful" eller helt enkelt ett "du ljuger".

2 timmar sedan sa slejnard:

RIP. Han trodde jag faktiskt var död redan. 

43 minuter sedan sa slejnard:

Han trodde alltså inte att jag var död 💀 

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.