Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
6 timmar sedan sa Dark Of Light:

Hade en magiskt lugn stund på balkongen. Jag, solen, en kpd och en god Flor de las Antillas Robusto. Värmen tinade själen en smula. 

Broder!!!

Fan vad fint!!!🖤🖤🖤

Annons
Postat
15 timmar sedan sa Fidden:

Kollade på Adolescence igår. 4 avsnitt. 4 tagningar, vad jag kunde se. Sevärd.

Riktigt bra! Visst är det imponerande med entagnings grejen, en gimmick numer men skådespelarna är värda en eloge! Speciellt den där unge Owen Cooper. Riktigt bra det här!!!

BRA manus och riktigt bra utfört rent tekniskt. Andra avsnittet imponerar mest med kaos scenerna i skolan (att få så många elever att göra som de ska det har varit riktigt svårt att filma) och den rent episka övergången mellan mark scenerna och drönar dito. Skickligt gjort!!!

4(+)/5 emojis.

• Gilla 1
Postat

Lördag. Duplantis hoppar. Vinterbelysningen på ballen är nerpackad. iMacen är rensad och redo för försäljning när folk får lön. Kaffet är drucket. Snart dags för lunch.

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Massor med autotune! Har försökt att rädda. Det bästa vore med ny inspelning. Slejs sång av idag är så mycket bättre nu!

Och kanske med en annan mick och mickteknik? Det blir en hel del s-ljud och sånt och därmed massor med jobb att fixa till det.

Redigerat av Neosus
  • Gilla 1
Postat
13 minuter sedan sa Neosus:

Massor med autotune! Har försökt att rädda. Det bästa vore med ny inspelning. Slejs sång av idag är så mycket bättre nu!

Och kanske med en annan mick och mickteknik? Det blir en hel del s-ljud och sånt och därmed massor med jobb att fixa till det.

Tänkte det. Det blir för mycket, lite Cher vibbar från förr om du förstår mig. Slejs sång har utvecklats massor, jag håller med. Enklare och bättre att sjunga om då det blir mindre "syntetiskt" resultat då.

Bra låt det där annars, Slej!

• Tack! 1
Postat (redigerat)
2 timmar sedan sa Neosus:

Du menar väl inte du att du suttit och polerat en sån där korv?

Nu har ju inte jag lyssnat eftersom jag ser tv samtidigt.

Redigerat av Analogfreak
Postat

Ja det är kanske på sin plats att fixa ny sång och kanske mixa om låten lite? Håller med om att det är en grym låt!

Gillar den riktigt mycket!

• Tack! 1
Postat
3 minuter sedan sa Neosus:

Ja det är kanske på sin plats att fixa ny sång och kanske mixa om låten lite? Håller med om att det är en grym låt!

Tror fasen det får bli ett omtag på låten. Kan vara 4 år sedan den spelades in! 

Postat
41 minuter sedan sa Neosus:

Håller absolut med! 

36 minuter sedan sa slejnard:

Tror fasen det får bli ett omtag på låten. Kan vara 4 år sedan den spelades in! 

Ny sång och vet du vad...

9 minuter sedan sa Neosus:

Gör det! Va noga med ditt arbete och slarva inte! 

ÅKAJ? 😄👍

... det där stämmer precis. Men det kanske inte handlar om slarv rent generellt utan brist på tålamod?

Slej. Dina låter håller hög klass tycker jag och jag är besvärande ärlig i min kritik MEN...

1. Lägg en ny sång.
2. Ta det lugnt, låt låten vila och dina öron likaså.
3. Låt det gå några dagar. 
4. Först därefter, lyssna på ditt alster.

Känns det ok? OM inte, gå till punkt 1. Rinse and repeat. Tålamod... Jag har sagt det här många gånger men det ÄR viktigt min vän. Annars står man där med en hög låtar som blir halvdana sångmässigt för att man vill få ut dem i någon form av vansinnes fart. Nämnde jag tålamod? Om inte, tålamod! Så nu har jag sagt det. 

• Tack! 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.