Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lågt valdeltagande är ett hot mot demokratin anser jag. Som medborgare tycker jag att man har en skyldighet att rösta i allmänna val. Jag röstar alltid även om jag i val till kommunfullmäktige och regionfullmäktige röstade blankt.

• Gilla 1
Postat

OM Pruttin VILL ha fred så är det bara för honom att sluta kriga så slutar Zökelensky... eller vad han nu heter! 

Rump är dummare än en cykelpump! 

julli-annoyed.GIF.4608e2d243a275fb60e6a5b72729059a.GIF

Postat
17 minuter sedan sa slejnard:

Vi fick främmande och de hade med sig semlor 😋😲

Fan vad nice, Slej!🤩

Also, ”främmande” är ett skönt ordalternativ till ”besök” som jag inte hört på länge. Härligt indeed!👍🏼

Postat
54 minuter sedan sa slejnard:

Så säger vi nästan alltid här uppe. 

Innevånarantalet är litet, sträckorna långa. Man glömmer vilka man känner. Alltså är de främmande när de väl kommer på besök.

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Innevånarantalet är litet, sträckorna långa. Man glömmer vilka man känner. Alltså är de främmande när de väl kommer på besök.

Nja riktigt så illa är det inte. Snarare att alla känner alla. Mer en dialektal grej. 

Nåja den grillade älg rostbiffen smakade utsökt. 

Redigerat av slejnard
Ändrade från än till en. Rätt ska vara rätt.
Postat
38 minuter sedan sa slejnard:

Nja riktigt så illa är det inte. Snarare att alla känner alla. Mer en dialektal grej. 

Nåja den grillade älg rostbiffen smakade utsökt. 

Visst är det så, lite humor bara...

Göt me älg!!!!

• Gilla 1
Postat

Sååå, kvällens Mello uttagning bjuder inte på några sensationer ikväll heller. Ett gäng slätstrukna radiolåtar. Vi får se hur framträdandena är, det är ju liksom halva grejen. Det såg vi ju förra helgen.

Postat (redigerat)

#1. Larvingarna. De har ju nyligen haft lite radio airplay med sina senaste verk. De är riktiga silverrävar numer. Njah, sisådär är det. De kommer att gå vidare.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

4:e låten med countryinfluenser? Tror det funkar till och med ännu sämre än igår, men detta var nog ändå bäst hittills ikväll

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.