Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Konstigt sjuk. Tandkrämen har smakat som hudkräm några dagar och jag är nu däckad av feber, illamående och huvudvärk. Covid?

Postat

Några timmars sammanhängande sömn senare har febern gett med sig. Lite oklart om det är temporärt på grund av den där iprentabletten, men får passa på att ta en kpd medans jag kan.

Postat
14 timmar sedan sa Fidden:

Konstigt sjuk. Tandkrämen har smakat som hudkräm några dagar och jag är nu däckad av feber, illamående och huvudvärk. Covid?

Om tandkrämnen smakar Nivea är det inte Covid men om den däremot smakar Helosan kan det vara det.

Postat
11 timmar sedan sa Fidden:

Några timmars sammanhängande sömn senare har febern gett med sig. Lite oklart om det är temporärt på grund av den där iprentabletten, men får passa på att ta en kpd medans jag kan.

Ingefära-shots är bra mot förkylning.

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Ja det tror jag. Den kom från ett håll och flög åt ett annat och vice versa. 

Smoothie pd. 

Det är nog ganska vanligt att helikoptrar kommer från ett håll och flyger åt ett annat. Så brukar dom göra. 😀

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.