slejnard Postat Onsdag kl 14:16 Postat Onsdag kl 14:16 2 timmar sedan sa Dark Of Light: 😁 Det var en oförhappandes chansning! 😄
slejnard Postat Onsdag kl 14:17 Postat Onsdag kl 14:17 Ledig imorgon och då ska jag ta mig an mixen från en ny infallsvinkel. Det är kul men svårt som sagt. Hör mer och mer…
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:15 Postat Onsdag kl 16:15 Ta den tid det tar. Jobba lungt. Gå ifrån och lyssna nästa dag med fräscha öron. Det blir bra det där, jobba på!!!
Fidden Postat Onsdag kl 16:54 Postat Onsdag kl 16:54 En gammel billig squier-tele föll i golvet i förrådet. Blev en jätteding. 3
Dark Of Light Postat Onsdag kl 17:31 Postat Onsdag kl 17:31 1 timme sedan sa slejnard: Ja , hoppas du har rätt. Tack! 🙏🏻 Ordet är: Tålamod. Sakta ner de där "åh vad jag vill bli klar med detta" demonerna. Tids nog. 1
Analogfreak Postat Onsdag kl 18:40 Postat Onsdag kl 18:40 4 timmar sedan sa slejnard: Ledig imorgon och då ska jag ta mig an mixen från en ny infallsvinkel. Det är kul men svårt som sagt. Hör mer och mer… Är du nöjd med varje enskilt spår eller kan finnas anledning till omtagningar?
slejnard Postat Torsdag kl 07:30 Postat Torsdag kl 07:30 Vi får välan se sa Glenn Hysén på grov Göteborgska.
Fidden Postat Torsdag kl 07:37 Postat Torsdag kl 07:37 Kikade utan ljud, så jag har ingen aning. De har lite att lära av spacex gällande rörliga bilder.
Fidden Postat Torsdag kl 15:01 Postat Torsdag kl 15:01 6 timmar sedan sa slejnard: Ett utslag på tvåan visade rörig böld. :blink:
slejnard Postat Torsdag kl 16:03 Postat Torsdag kl 16:03 Jo men. Det blir kyckling till middag! 😭😭😭 Jag gillar inte det not so very much.
slejnard Postat Torsdag kl 21:09 Postat Torsdag kl 21:09 Såhär låter det nu! Nya trummor sång och gitarrer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.