slejnard Postat Tisdag kl 08:03 Postat Tisdag kl 08:03 Morn å KPD. Ska iväg med tilly å klippa klorna till veterinären. Brukar vara måttligt populärt.
Fidden Postat Tisdag kl 15:52 Postat Tisdag kl 15:52 Visserligen fulsemla från Willys, men PREMIÄREN ÄR AVKLARAD!
Fidden Postat Tisdag kl 16:26 Postat Tisdag kl 16:26 Det är ändå insidan som räknas. Dvs mandelmassan.
Neosus Postat Tisdag kl 16:45 Postat Tisdag kl 16:45 Jag har tydligen, enligt min telefon, gått 30 steg MEDANS jag satt och bajsade... Hur är DET ens möjligt???
Fidden Postat Tisdag kl 17:16 Postat Tisdag kl 17:16 29 minuter sedan sa Neosus: Jag har tydligen, enligt min telefon, gått 30 steg MEDANS jag satt och bajsade... Hur är DET ens möjligt??? Det är därför man säger att man går på toa
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:30 Postat Tisdag kl 17:30 American Primeval. Netflix. En grym västern miniserie. Mycket löst baserad på Mountain Medows massakern 1857. Egentligen passerar just den händelsen bara förbi i serien som en ren bagatell. Ett rent startskott till en serie händelser. Vi får följa några få vittnen till händelsen, samt en del andra genom ett område där faror lurar överallt i vildmarken. Arga mormoner, kavallerister, prisjägare, indianer och vargar på jakt efter våra huvudpersoner och allt annat som rör sig. Varför det jagas får ni själva se. Riktigt spännande är det. Blodigt, skitigt, kallt och svettigt som sig bör då manusförfattaren bakom "The Revenant" står bakom detta. Snyggt filmat! Bra skit!!! 4/5 skalpningar 1
Analogfreak Postat Tisdag kl 17:33 Postat Tisdag kl 17:33 45 minuter sedan sa Neosus: Jag har tydligen, enligt min telefon, gått 30 steg MEDANS jag satt och bajsade... Hur är DET ens möjligt??? Svaret är nog att du har blivit mycket bättre på multitasking. Kor kan gå, idissla och skita samtidigt.
Analogfreak Postat Tisdag kl 17:35 Postat Tisdag kl 17:35 (redigerat) Vad tycker ni om att Meta nu tar bort tampongerna från herrtoaletterna? Redigerat Tisdag kl 17:37 av Analogfreak
Fidden Postat Tisdag kl 17:49 Postat Tisdag kl 17:49 12 minuter sedan sa Analogfreak: Vad tycker ni om att Meta nu tar bort tampongerna från herrtoaletterna? Har ingen åsikt. Men om de tagit bort herrtoaletterna från tampongerna hade jag fanimej blivit vansinnig!
Analogfreak Postat Tisdag kl 17:51 Postat Tisdag kl 17:51 (redigerat) Jag kokar ägg Redigerat Tisdag kl 20:13 av Analogfreak
slejnard Postat Tisdag kl 21:10 Postat Tisdag kl 21:10 Kört fast lite i mixarna. Jämför man med proffsen är det lång väg att mixa. Svårt! Låter ändå bättre än förr när jag mixade.
Analogfreak Postat Tisdag kl 22:29 Postat Tisdag kl 22:29 1 timme sedan sa slejnard: Kört fast lite i mixarna. Jämför man med proffsen är det lång väg att mixa. Svårt! Låter ändå bättre än förr när jag mixade. Är det trummorna som är svåra att få till?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.