Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
29 minuter sedan sa Neosus:

Jag har tydligen, enligt min telefon, gått 30 steg MEDANS jag satt och bajsade...

Hur är DET ens möjligt??? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Det är därför man säger att man går på toa

Postat

American Primeval. Netflix.

En grym västern miniserie. Mycket löst baserad på Mountain Medows massakern 1857. Egentligen passerar just den händelsen bara förbi i serien som en ren bagatell. Ett rent startskott till en serie händelser. Vi får följa några få vittnen till händelsen, samt en del andra genom ett område där faror lurar överallt i vildmarken.

Arga mormoner, kavallerister, prisjägare, indianer och vargar på jakt efter våra huvudpersoner och allt annat som rör sig. Varför det jagas får ni själva se. Riktigt spännande är det. Blodigt, skitigt, kallt och svettigt som sig bör då manusförfattaren bakom "The Revenant" står bakom detta. Snyggt filmat! Bra skit!!!

4/5 skalpningar  

• Gilla 1
Postat
45 minuter sedan sa Neosus:

Jag har tydligen, enligt min telefon, gått 30 steg MEDANS jag satt och bajsade...

Hur är DET ens möjligt??? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Svaret är nog att du har blivit mycket bättre på multitasking.

Kor kan gå, idissla och skita samtidigt.

Postat
12 minuter sedan sa Analogfreak:

Vad tycker ni om att Meta nu tar bort tampongerna från herrtoaletterna?

Har ingen åsikt. Men om de tagit bort herrtoaletterna från tampongerna hade jag fanimej blivit vansinnig!

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Kört fast lite i mixarna. Jämför man med proffsen är det lång väg att mixa. Svårt! Låter ändå bättre än förr när jag mixade.  

Är det trummorna som är svåra att få till?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.