Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har egentligen ingen åsikt om det ena eller andra paketet, men ett tips är att kolla begagnat-marknaden. Skulle tro att väldigt många liknande paket snabbt säljs/ges bort/slängs, antingen för att man vill ha något bättre eller för att man tröttnat. 

Postat

Hej tack för tips, ja, trots att jag är medlem sedan tidigare vill jag ha en enkel vit elgitarr med förstärkare. Kollat begagnat-marknaden en tid men inte hittat nåt varför jag nu skrev inlägget, så har någon fler svar är de välkomna.

Postat

Jag skulle nog valt den med 40 w, mer ljud i den förstärkaren. I övrigt så brukar gitarrerna vara undermåliga, sämre byggkvalité, i den prisklassen. Dom håller stämningen sämre, intoneringen vid dom nedre banden är dålig extra märkbart med nedersta strängen. 

Personligen skulle jag valt att spara ihop lite mer pengar och satsa mer på gitarren istället. 

Men mellan dessa paket skulle jag valt den senare. Som sagt.

• 4 veckor senare...
Postat

Jag säger som de andra, ska man köpa nytt och bara har råd med det billigaste är det bättre att spara ett tag till och gå upp en prisklass. (Och kanske dyker ett fynd på Blocket upp under tiden.)

Postat

Allt Noel Gallagher behövde var en spegel för helfigur. Såg det bra ut blev det köp. Vit elgitarr-för jävla fint till rock/pop/country/jazz/ allt utom Segovia men ENRÖDELEKTRISKGITARR ....ojojoj

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.