jag har köpt en monitor kontroller till min studio, problemet är att det tjuter från monitor kontrollen när jag spelar upp musik. Jag har testat att stänga av allt annat och bara skickat signal från utgången på monitor kontrollen, testat olika kablar osv. Det är fortfarande ett tjut. Har även provat på andra platser men tjutet uppstår även där. Men min vän provade den i hans studio och då var den helt knäpptyst, vilket gör att man blir ännu mer förvirrad. Jag bifogar ljudet som uppstår
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Simon Warnskog
Hej på er. Skulle behöva lite hjälp.
jag har köpt en monitor kontroller till min studio, problemet är att det tjuter från monitor kontrollen när jag spelar upp musik. Jag har testat att stänga av allt annat och bara skickat signal från utgången på monitor kontrollen, testat olika kablar osv. Det är fortfarande ett tjut. Har även provat på andra platser men tjutet uppstår även där. Men min vän provade den i hans studio och då var den helt knäpptyst, vilket gör att man blir ännu mer förvirrad. Jag bifogar ljudet som uppstår
Tack på förhand
0 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.