Min gitarrförstärkare börjar säga upp sig så jag måste skaffa en ny. Budgeten jag tänkte mig var 3000 (snålt jag vet, men så är läget).
Egentligen vill jag ha en så ren förstärkare som möjligt då jag använder Vox Stomplab 2G, samt en Whammy och en Wah Wah.
Behöver inte vara allt för stor då jag mickar ut förstärkaren vid live-framträdanden. Den ska dock orka med en liten replokal där trummis är högljudd hehe.
Vi spelar mycket Lynyrd Skynyrd, Blackberry Smoke, Joe Bonamassa, Thin Lizzy...... Alltså en blandning av cleant ljud och även ganska distat.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Fismumriken
Hejsan!
Min gitarrförstärkare börjar säga upp sig så jag måste skaffa en ny. Budgeten jag tänkte mig var 3000 (snålt jag vet, men så är läget).
Egentligen vill jag ha en så ren förstärkare som möjligt då jag använder Vox Stomplab 2G, samt en Whammy och en Wah Wah.
Behöver inte vara allt för stor då jag mickar ut förstärkaren vid live-framträdanden. Den ska dock orka med en liten replokal där trummis är högljudd hehe.
Vi spelar mycket Lynyrd Skynyrd, Blackberry Smoke, Joe Bonamassa, Thin Lizzy...... Alltså en blandning av cleant ljud och även ganska distat.
Någon som har något förslag?
6 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.