Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan. Jag har varit hÀr för ett par dagar, sÄ Àr det kanske dags att presentera mig. Jag heter alltsÄ Joonas och Àr frÄn Finland. I unga Är spelade jag cello pÄ konservatoriet för tio Är. Nu för tiden studerar jag statistik vid universitet, men pÄ fritiden sysslar jag mycket med musik och datorer. Jag prenumerar pÄ Studio och anvÀnder FL Studio. Mina inlÀgg kan ha nÄgra missgrepp, jag hoppas ni kan förstÄ/överse det (svenska Àr ju inte sÄ enkelt för finlÀndare). Jag har redan lyssnat pÄ flera demoinspelningar, sÄ om ni ser att nÄgon har röstat men inte postat, kan det vara jag.

Annons
Postat

Hej hej och VĂ€lkommen 😄, sĂ„ lĂ€nge du inte skriver pĂ„ Finska dĂ„ ska det nog gĂ„ bra 🙂

Postat
Tjenare, kul att du har hittat hit 😼

Ojojoj snart över tusenstrĂ€cket 😛

Olsberg börjar nĂ€rma sig "mogen forumĂ„lder" 😉

VÀlkommen Joonas, bra att du meddelar att du "inte klara sprÄket sÀrskilt bra". undviker missförstÄnd i framtiden!

[För att undvika om att bli pĂ„hoppad angĂ„ende rasism eller nĂ„gra andra dumheter pĂ„ detta Ă€ckligt "korrekta" forum vill jag bara pĂ„peka att citatet "inte klara sprĂ„ket sĂ€rskilt bra" Ă€r taget frĂ„n lady och lufsen......sĂ„ om ni har nĂ„gra problem med citatet ber jag er att lĂ€mna in er stĂ€mningsansökan till Disney & co] 😉

Postat
VÀlkommen Joonas, bra att du meddelar att du "inte klara sprÄket sÀrskilt bra". undviker missförstÄnd i framtiden!

Tack. Jag vill göra mitt bÀsta.

Postat
Olsberg börjar nÀrma sig "mogen forumÄlder"

Du med 🙂

Tsss... du Àr ju dubbelt sÄ belastad med inlÀgg...

SkĂ€rpning, nu Ă€r vi OT i Joonas presentation. 😉

Postat

VÀlkommen, mÄsta bara meddela att jag Àr ocksÄ frÄn finland. Har dock bott i sverige nÀstan hela mitt liv sÄ min finska Àr inte sÄ fantastisk. Terve

//Anders

Postat
Terve

eh... det betyder botten upp, va?

Hehe. 'TjÀnare' betyder det.

("No ei ole minunkaan ruotsinkielessÀ hurraamista, kyllÀhÀn tÀssÀ pÀrjÀÀ...")

Jag ska kanske posta min första demolÄt snart, ingenting speciellt ska det vara...

Postat

Jag gillar mycket finskmusik fast jag inte förstÄr vad de sjunger.

Ne LuumÀet Àr mina stora favoriter.

Även gammla grupper som Ristetyt, tĂ€rvet kĂ€det mfl. var bra

mainos.gif

Postat

WhÀlkommen frÄn en halvdansk (Halland....)

Postat (redigerat)

Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den 🙂

Redigerat av Pluffo
Postat
Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den 🙂

vilken Àr det? "du ska icke hedra din nÀstes hus"?

Postat (redigerat)
Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den  🙂

vilken Àr det? "du ska icke hedra din nÀstes hus"?

Först till trĂ„dskaparen: VÄLKOMMEN!

Alla inlÀgg mÄste göras pÄ svenska, norska eller danska.

SÄ kallat "elite"-sprÄk Àr asocialt och försvÄrar för mÄnga andra medlemmar. Skriv med ett sprÄk som Àr lÀtt att förstÄ och som Àr tydligt. Humor uppskattas!

Redigerat av DjBox

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.