Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla. 

Här kommer en bit som jag gjorde för några år sen. Gjorde ett projekt där jag gjorde, spelade in, mixade och släppte ett album i månaden i ett år. Och nu är jag i tankarna på att välja ut dom bästa bitarna å släppa dom på nytt, blev ju några som jag tycker blev fina och förtjänar mer än en kvart av mixning.

Så jag är nyfiken hur den här skulle låta om nån annan provade mixa helt enkelt. Är inga midi instrument och ganska snabbt inspelad som sagt.

Så om nån är sugen.

Låten är i 103bpm.

Råmix av låten.

https://www.dropbox.com/scl/fi/in1nikbv1ge4ear1bc0ou/But-then-one-summer-r-mix.mp3?rlkey=rl331n8yxai893unppzjm3he1&dl=0

Filerna

https://www.dropbox.com/scl/fi/t7kl4tmklugj8p4grndoz/But-then-one-summer-103bpm.zip?rlkey=axf8p2u9iz6o6xuwogdtk3ab7&dl=0

Annons
Postat

Snygg låt!

Jag är bara lite jätteavundsjuk på din sång. Tror inte jag kommer göra den rättvisa men jag ska göra ett försök.

/D

Postat
23 timmar sedan sa andsvan:

Fick lite inspiration efter hockey'n i afton där mitt MoDo tog 3 poäng 🙂
Skön låt med snyggt vokal arr och framförande så här kommer en snabb liten mix från mig.

Ah men mäktigt. Å då kanske de värmer lite att veta att även jag är modoit 🙂

svin kul å höra, du gjorde den verkligen rymdig!

Postat
On 2024-11-29 at 20:59 sa Denge:

Snygg låt!

Jag är bara lite jätteavundsjuk på din sång. Tror inte jag kommer göra den rättvisa men jag ska göra ett försök.

/D

Spännande, och det är väl provandet som är poängen med den här tråden ju. Tycker ja iaf. Är ju så man får nya idéer också, av att andra gör saker man själv inte tänkt på.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.