Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Godkväll! Herregud vad jag spammar nuförtiden känner jag😅 Tror jag vet svaret på denna men kul att höra hur ni tänker. Har satt in ljuddämpande gardiner i en liten bod som blivit min ”studio” där jag lägger sång iallafall. Fungerar även bra att dricka öl med en kompis🤩 Antar att jag borde välja det hörnet där jag kan ha två gardiner och ha ryggen mot dessa? (Bild 1) Tjänar man något på en stor lurvig matta som täcker hela golvet? Isåfall får frun ok att köpa ny matta i vardagsrummet och jag tar befintlig och klipper till (mattan).

Har väldigt begränsat med tid att kunna spela in så det är väldigt skönt att kunna gå hit och slippa hunden som plötsligt börjar skälla utanför dörren eller barn som får utbrott pga dålig wifi mm. Fattar att det finns massa trådar om hur folks studios ser ut men hade varit kul att se, om någon vill lägga upp från er som hänger i forumet i detta nu. Min lilla bod kan man väl iofs inte kalla studio men jag gör det iallafall😅Hade gjort en video med tour men den blev för stor tydligen. Kanske gör en kortare om någon annan lägger upp på sin studio/mancave/krypin/sovrum/vardagsrum/där ni nu spelar in🤘

IMG_3043.jpeg

IMG_3041.jpeg

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.