Linus Postat 23 juni 2005 Dela Postat 23 juni 2005 Och nej, jag kommer inte säga välkommen. Det har gått lite lång tid för det nu 😆 Men kul att ha dig här iallafall. Du gör bra musik. Elakt Pluffo! 🙂 Jag säger "Välkommen" ändå, så... 😛 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 juni 2005 Dela Postat 23 juni 2005 Hmm... du skrev förresten att du varit här i två år? Men reggade i februari 2004? Det borde ju rent logiskt innebära lite mer än 1 (ett) mellan registrering och den dagen du startade tråden. 😆 / MVH Polisen Hehe fast jag hängde ju här på forumet innan jag reggade mig. 😆 Nästan betyder typ 1år och blablablablah månader.🙂 Mvh / Internutredningen 😆 Var det föregångaren till detta forum? (fanns ju ett sådant, och fult var det) Detta forumet startades ju typ i november december 2003. Så som längst kan du ha hängt här i ett och ett halvt år... (om du nu inte var på idg varianten först... men den räknas n ästan inte. Var ju skitfult 😛) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 24 juni 2005 Dela Postat 24 juni 2005 välkommen i efterskott 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 24 juni 2005 Dela Postat 24 juni 2005 Hmm... du skrev förresten att du varit här i två år? Men reggade i februari 2004? Det borde ju rent logiskt innebära lite mer än 1 (ett) mellan registrering och den dagen du startade tråden. 😉 / MVH Polisen Hehe fast jag hängde ju här på forumet innan jag reggade mig. 😛 Nästan betyder typ 1år och blablablablah månader.😉 Mvh / Internutredningen 😄 Var det föregångaren till detta forum? (fanns ju ett sådant, och fult var det) Detta forumet startades ju typ i november december 2003. Så som längst kan du ha hängt här i ett och ett halvt år... (om du nu inte var på idg varianten först... men den räknas n ästan inte. Var ju skitfult 😉) trodde att forumet hade funnits längre än så...där ser man. Det är ju i alla fall en lavinartad medlems tillökning! Lysande! Öhh, förresten Välkommen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 24 juni 2005 Dela Postat 24 juni 2005 Danny och jag har snackat om det flera gånger... har för mig han fick bollen att starta en tråd om det eftersom vi tänkte föreslå hans hemstad denna gången; Malmö. På? Ja e på! (Skicka ett mail bara, så jag inte missar det) Och välkommen förresten, man kanske kan komma och hälsa på om man vill ha lite snygga gitarr-riff? 😉 // David - Lundabo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 3 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2005 Yes du är välkommen när som helst! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.