Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gubben har lagt lite rap på sina instrumentala grejer. Vill gärna höra vad andra tycker.
Har förstått att det är en genre som inte många verkar hålla på med här i forumet, men det vore ändå kul att få höra lite åsikter. Fick låna grabbens mick han använder sig av när han gör sina streams då han spelar datorspel. Vet inte mycket om mickar, men den fick duga. Tror det är en Volt kondensator-mick som ingår i ett billigare pack med deras ljudkort. Försökte fixa det jag störde mig på med EQ så gott jag kan med mina begränsade kunskaper.

Blev lite livat i vardagsrummet, men jag fick känna mig ung igen för en stund 🙂

Annons
Postat

Låter inte alls dumt. Gillar attityden, skrattet och allra sista delen bäst men överlag låter det bra. Gillar autotune ljudet. Något med Boomfunk - freestyler känsla på låten (synthen) som är riktigt skön👌

Postat
On 2024-10-08 at 00:16 sa Richie76:

Låter inte alls dumt. Gillar attityden, skrattet och allra sista delen bäst men överlag låter det bra. Gillar autotune ljudet. Något med Boomfunk - freestyler känsla på låten (synthen) som är riktigt skön👌

Tack så mycket. Tycker själv att det hade passat med en tredje vers, men jag var för lat och rundade av den med skrattet :)

Postat
On 2024-10-08 at 13:13 sa punkrockdude:

Jag lyssnar inte på sådan här musik men jag tycker att din röst känns passande och jag får inte "amatörvibbar" av den.

Tackar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.