Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har du gjort en konstig låt, behöver inte vara helmysko utan räcker nästan att den inte är mainstream :p men destå skummare destå bättre.

Posta Spotify länk här så lägger jag in låten i spellistan, när jag fått ihop till 200 låtar börjar jag ta bort några gamla för att få plats med nya.

Är alltså en slags promo-spellista för mindre kända lite udda låtar (finns också några kändisar för att blanda ut lite :)

Här är länk:

Redigerat av MiDiGUy
Annons
Postat

Ingen som gjort en låt som låter lite udda? Behöver inte vara jättrskumt, det mesta som inte är mainstream funkar 

=P

Behöver fler låtar att lägga på listan, gärna med få spelningar/månad.

Postat
20 timmar sedan sa slejnard:

Här är min mest udda låt. Ett instrumentalt stycke på drygt 9 minuter. Suggestivt!

Psychadelic Jazz Moves Some Rocks. 

Najs, passade utmärkt :) lång låt så la in den brevid beatles i slutet av listan, korta låtar i början så det flyter på lite bättre som ett blandband typ :)

• Tack! 1
  • MiDiGUy ändrade titeln till Dina Konstiga Låtar på >Spotify<
Postat

Beatles bland "mindre kända lite udda låtar", allt är relativt antar jag.

Vill man lyssna på olyssnat finns Forgotify.

"Once you’re logged in to Spotify, you just head over to forgotify.com where you’ll be presented with a track that’s never been streamed. Then it’s just a matter of hitting the play button and having a listen. If you like it, you can share it. If not, just hit the ‘next’ button for another unplayed track."

Postat
17 timmar sedan sa oioioi:

Beatles bland "mindre kända lite udda låtar", allt är relativt antar jag.

Vill man lyssna på olyssnat finns Forgotify.

"Once you’re logged in to Spotify, you just head over to forgotify.com where you’ll be presented with a track that’s never been streamed. Then it’s just a matter of hitting the play button and having a listen. If you like it, you can share it. If not, just hit the ‘next’ button for another unplayed track."

Jäklar bra tips, precis vad jag behöver 👍👍🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.