Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag har skrivit en ny låt. Jag har inte möjligheten att spela in instrument eller sång i mic(sjunger in i datorn). Sången är inte tajt pga det ovanstående. Mycket dålig latency. Får sällan till det. Vill gärna ha feedback på mixningen och soundet. Håller på experimentera med bryggan så den är inte riktigt klar. 

Tack på förhand!

Redigerat av Im ok
Annons
Postat

Tack snälla för att du tog din tid att lyssna! 🙂 Haha vad bra! Ibland får jag någorlunda till det med sångljudet. Längtar tills jag kan köpa en ny dator så jag kan använda ljudkort!

• Gilla 1
Postat

Jo det låter bra och det tycks som Du kan både sjunga & spela. Det är lite vasst ljud i kompet men det kan vara min laptop som spökar; den har ett undermåligt ljud.

Jag har inget emot mixningen; tycker att allt låter proffsigt. Håller med om betyget Du fått där ovan .

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.