Im ok Postat 30 juli Postat 30 juli (redigerat) Hej, Skrev en låt häromdagen när jag skulle vila öronen från en annan låt. Feedback mottages gärna 🙂 Redigerat 30 juli av Im ok
Richie76 Postat 30 juli Postat 30 juli Vid första lyssningen känns basgången och hihat bakvänt men fattar grejen vid andra lyssningen. Kan bli riktigt bra. Bra attityd i sången, vem sjunger? Jobba definitivt på med den👌
Im ok Postat 30 juli Trådstartare Postat 30 juli 4 timmar sedan sa Richie76: Vid första lyssningen känns basgången och hihat bakvänt men fattar grejen vid andra lyssningen. Kan bli riktigt bra. Bra attityd i sången, vem sjunger? Jobba definitivt på med den👌 Hej! Tack för ditt svar! Jag har inte riktigt bestämt hur versen kommer vara när det gäller basgången. Jag experimenterar lite 🙂 Och det är jag som sjunger! 🙂
Richie76 Postat 31 juli Postat 31 juli Kul. Trodde först det eventuellt var någon samplad sångslinga. Med det menar jag att det låter proffsigt/bra😊 Hade tänkt gå in och lyssna igen men då var den borta😱😅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.